CrustLab to więcej niż tylko softwarehouse. To centrum innowacji i ekspertyzy technicznej we wszystkim, co związane z iGamingiem!
Co to oznacza?
Tworzymy rozwiązania dla branży iGaming, począwszy od platform bukmacherskich, aż po dostosowane interfejsy dla kasyn internetowych i loterii. Doskonale radzimy sobie także z projektami opartymi na technologii Blockchain oraz finansowymi.
Obsługując klientów z całego świata, CrustLab nie tylko koduje aplikacje webowe czy mobilne, ale też kompleksowo zajmuje się rozwojem produktu, począwszy od koncepcji i projektowania, aż po utrzymanie.
Nasz utalentowany zespół programistów (i nie tylko!) napędzany jest ambicją i pasją do ciągłego rozwoju. Kochamy wyzwania związane z przekształcaniem oryginalnych wizji w rzeczywistość.
Postaw wszystko na jedną kartę i dołącz do nas!
Jako Asystent ds. Administracyjno-Finansowych będziesz wsparciem dla kilku działów, co oznacza, że Twoje obowiązki będą łączyły w sobie zarówno kwestie finansowe, operacyjne jak i HRowe :)
Zakres obowiązków:
Część finansowa:
- Weryfikacja faktur B2B oraz obsługa dokumentów kosztowych (wprowadzanie do systemu, opisywanie, uzupełnianie braków),
- Uzupełnianie zestawień finansowych, w tym zestawień payroll,
- Współpraca z księgowością zewnętrzną (przekazywanie dokumentacji) i kontrahentami zewnętrznymi (wyjaśnianie niezgodności, pozyskiwanie brakujących dokumentów).
Część operacyjna:
- Weryfikacja jakości raportów czasowych pracowników firmy według standardów firmy,
- Wsparcie w zarządzaniu przypisaniem pracowników do projektów wewnętrznych i zewnętrznych.
Część biurowa:
- Zarządzanie dokumentacją biurową, archiwizacja i porządkowanie dokumentów fizycznych i cyfrowych, prezentacji, raportów i innych materiałów,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich,
- Organizacja i zamawianie materiałów biurowych, dbałość o zaopatrzenie biura,
- Zarządzanie sprzętem pracowniczym (laptopy, telefony komórkowe),
- Wsparcie administracyjne narzędziami online,
- Obsługa gości i wsparcie w organizacji spotkań wewnętrznych,
- Kontakt z dostawcami zewnętrznymi i wsparcie pracowników w codziennych sprawach.
- Organizacja zagranicznych wyjazdów pracowników
Część HR:
- Wsparcie w procesie onboardingu nowych pracowników (przygotowanie dokumentów, organizacja pierwszego dnia pracy),
- Pomoc przy zbieraniu i archiwizacji dokumentów kadrowych,
- Wsparcie w przygotowywaniu podstawowych raportów HR,
- Pomoc przy organizacji wydarzeń wewnętrznych (np. szkolenia, spotkania integracyjne).
Wymagania:
Część finansowa:
- Bardzo dobra znajomość Excela (np. tworzenie tabel przestawnych, obsługa VLOOKUP, SUMIF, formatowanie warunkowe, znajomość GETPIVOTDATA),
- Dbałość o szczegóły i umiejętność pracy z danymi,
- Dyspozycyjność do pracy w okresie zamknięcia miesiąca (WD1-WD6).
Część ogólna:
- Samodzielność w dostrzeganiu obszarów do poprawy i proponowaniu usprawnień procesów,
- Elastyczność i gotowość do realizacji zróżnicowanych zadań, w zależności od potrzeb firmy,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi działami oraz klientami zewnętrznymi,
- Zdolności organizacyjne i umiejętność priorytetyzowania zadań,
- Skrupulatność i dbałość o szczegóły,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Gotowość do pracy w modelu hybrydowym (minimum trzy dni w tygodniu w biurze),
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Umowę zlecenie
- Stawkę: 35zł/h brutto
- Elastyczna forma współpracy: Czasami pracujemy w piżamach, ale zawsze dajemy z siebie 100%!
- Opieka medyczna w LUXMED: Bo zdrowie to podstawa, a my stawiamy na luksus!
- System kafeteryjny MyBenefit (w tym Multisport): Dzięki temu możesz ćwiczyć, a potem zjeść coś smacznego. Wszystko w jednym!
- Krakowskie biuro przyjazne psiakom, po którym chodzimy w firmowych Kubotach,
- Płaska struktura z czworonożnymi happiness managerami: Nori, nasz CBO (Chief Barking Officer), nadzoruje, żeby wizyty w biurze były wypełnione dobrymi emocjami,
- Ciekawe, zaawansowane technologicznie i wizualnie atrakcyjne projekty,
- Super technologie, w których pracujemy - są takie fajne, że czasem sami się nimi zachwycamy!
- Wpływ na organizację: Bo kto powiedział, że tylko szefowie mogą się wymądrzać?
- Mniej lub bardziej oficjalne integracje: Imprezujemy jak prawdziwi profesjonaliści... albo lepiej!
- Nie unikamy rozmów o fu**upach, a jedna z naszych wartości to “don’t fu** the customer”,
- I co tu dużo mówić, generalnie fajny mamy klimat!
Proces rekrutacyjny:
- Rozmowa HRowa (online)
- Rozmowa z naszymi Head of People i Head of Finance (online)
- Spotkanie z zespołem - w biurze