CrustLab to więcej niż tylko softwarehouse. To centrum innowacji i ekspertyzy technicznej we wszystkim, co związane iGaming’iem!
Co to oznacza?
Tworzymy rozwiązania dla branży iGaming, począwszy od platform bukmacherskich, aż po dostosowane interfejsy dla kasyn internetowych i loterii. Doskonale radzimy sobie także z projektami opartymi na technologii Blockchain oraz finansowymi.
Obsługując klientów z całego świata, CrustLab nie tylko koduje aplikacje webowe czy mobilne, ale też kompleksowo zajmuje się rozwojem produktu, począwszy od koncepcji i projektowania, aż po utrzymanie.
Nasz utalentowany zespół programistów (i nie tylko!) napędzany jest ambicją i pasją do ciągłego rozwoju. Kochamy wyzwania związane z przekształcaniem oryginalnych wizji w rzeczywistość.
Postaw wszystko na jedną kartę i dołącz do nas!
OD CIEBIE OCZEKUJEMY
- Co najmniej 2-3 lata odpowiedniego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży IT (najlepiej z doświadczeniem w środowisku Software House lub innej firmy konsultingowej zajmującej się tworzeniem oprogramowania) z udokumentowanymi wynikami sprzedaży.
- Doskonała znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie C1) umożliwiająca komunikację z klientami
- Doświadczenie w pracy z klientami w USA, Zachodniej i Północnej Europie.
- Posiadanie ugruntowanej sieci kontaktów/potencjalnych leadów.
- Liczbowe podejście do analizy sprzedaży.
- Doskonałe umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość systemów CRM.
ZADANIA
- Zaspokajanie potrzeb naszych potencjalnych klientów, oferując im najlepsze rozwiązania.
- Negocjowanie warunków współpracy z obecnymi klientami.
- Ustanawianie, rozwijanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami - szybkie reagowanie, dostarczanie dokładnych informacji i tworzenie pozytywnego doświadczenia klienta.
- Okresowe spotkania z naszymi klientami
- Reprezentowanie naszej firmy na różnych wydarzeniach.
- Analiza rynku i naszych konkurentów.
- Raportowanie KPI dotyczące celów sprzedażowych i marketingowych.
- Odpowiedzialność za wprowadzanie dokładnych i wysokiej jakości danych do naszego systemu CRM.
- Tworzenie i utrzymywanie materiałów sprzedażowych, takich jak prezentacje sprzedażowe, treści na stronach docelowych i oferty.
- Tworzenie treści i dbanie o bezpieczeństwo umów i innych dokumentów prawnych.
- Utrzymywanie i poszerzanie sieci kontaktów.
- Ścisła współpraca z osobami z innych działów, takimi jak zespół sprzedaży, marketing, CEO, COO.
OFERUJEMY
- Elastyczna forma współpracy: Czasami pracujemy w piżamach, ale zawsze dajemy z siebie 100%!
- Opieka medyczna w LUXMED: Bo zdrowie to podstawa, a my stawiamy na luksus!
- System kafeteryjny MyBenefit (w tym Multisport): Dzięki temu możesz ćwiczyć, a potem zjeść coś smacznego. Wszystko w jednym!
- Krakowskie biuro przyjazne psiakom, po którym chodzimy w firmowych Kubotach,
- Płaska struktura z czworonożnymi happiness managerami: Nori, nasz CBO (Chief Barking Officer), nadzoruje, żeby wizyty w biurze były wypełnione dobrymi emocjami,
- Ciekawe, zaawansowane technologicznie i wizualnie atrakcyjne projekty,
- Super technologie, w których pracujemy - są takie fajne, że czasem sami się nimi zachwycamy!
- Wpływ na projekt: Bo kto powiedział, że tylko szefowie mogą się wymądrzać?
- Dojrzałe zespoły ze zróżnicowanym seniority: U nas każdy znajdzie swoje miejsce, niezależnie od ilości lat doświadczenia, wykształcenia, pozycji w CV - liczą się umiejętności, motywacje i błysk w oku,
- Wycieczki do Krakowa finansowane przez firmę: odwiedziny u Smoka Wawelskiego w programie;
- Mniej lub bardziej oficjalne integracje: Imprezujemy jak prawdziwi profesjonaliści... albo lepiej!
- Nie unikamy rozmów o fu**upach, a jedna z naszych wartości to “don’t fu** the customer”,
- I co tu dużo mówić, generalnie fajny mamy klimat!
PROCES REKRUTACYJNY
- Rozmowa telefoniczna z osobą z zespołu HR
- Rozmowa rekrutacyjna z naszym CEO oraz Sales Managerem
- Oferta