👉 CStore S.A. jest producentem oprogramowania do automatycznego przyjmowania zamówień online od klientów hurtowych. Gotowy system jest oferowany w modelu SaaS. Ponad 1 000 realizacji w tym dla globalnych marek, jak m.in. Cargill (zatrudniający 160 000 osób). Więcej informacji dostępne na stronie www.cstore.pl
Szukamy osoby z doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą na platformach marketplace.
Wymagania:
📍Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą na platformach marketplace poparte sukcesami.
📍Znajomość zasad działania platform takich jak Allegro, Empik oraz odpowiedników na rynkach zagranicznych.
📍Praktyczna wiedza w zarządzaniu sprzedażą poprzez platformę BaseLinker.
📍Doświadczenie w optymalizacji ofert produktowych pod kątem SEO i wymagań platform market place’owych
📍Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków na podstawie wyników sprzedażowych.
📍Znajomość narzędzi do zarządzania marketplace, z uwzględnieniem współpracy z zewnętrznymi podmiotami.
📍Silne umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy w zespole.
📍Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (B2/C1).
Obowiązki:
📍Zarządzanie kontami na platformach marketplace (min. Allegro, Amazon).
📍Tworzenie i optymalizacja ofert produktowych.
📍Monitorowanie i analiza wyników sprzedażowych, współczynników konwersji oraz rankingów produktów.
📍Wspieranie działań marketingowych.
📍Rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, zwrotami i opiniami klientów.
📍Raportowanie wyników sprzedażowych i rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
📍Współpraca z działem logistyki w celu zapewnienia terminowych dostaw i optymalizacji kosztów.
Oferujemy:
🎁 Pracę hybrydową w pełnym wymiarze czasu (wykonywaną z Trójmiasta lub okolic).
🎁 Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / B2B.
🎁 Elastyczne godziny pracy.
🎁 Dofinansowanie do karty MultiSport i do opieki medycznej w Medicover.
🎁 Atrakcyjne wynagrodzenie.
🎁 Imprezy integracyjne.
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty