TWOJE ZADANIA:
-
Projektowanie ekosystemów analitycznych zgodnych z wymaganiami i celami biznesowymi klientów;
-
Tworzenie zaawansowanych analiz matematycznych, w tym modelowania atrybucji, analizy ścieżek konwersji oraz optymalizacji splitu budżetowego dla działań marketingowych;
- Aktywna optymalizacja istniejących procesów i rozwiązań analitycznych;
- Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem z zakresu Web Analytics;
- Wsparcie działów firmy, pomagając w podejmowaniu decyzji na podstawie analizy danych;
- Przedstawianie wyników w zrozumiały i przejrzysty sposób, dostosowany do potrzeb finalnych odbiorców.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…
- Posiadasz minimum 2-3 lata doświadczenia na stanowisku analityka w branży e-commerce, digital marketingu lub performance marketingu.
- Sprawnie poruszasz się w narzędziach analitycznych tj. Google Marketing Platform, Google Analytics 4, Firebase, Google Tag Manager.
- Potrafisz wizualizować dane za pomocą Looker Studio/Tableau lub innych narzędzi BI.
-
Masz praktyczne doświadczenie w analityce webowej, analityce użyteczności i ścieżek zakupowych w e-commerce oraz w optymalizacji współczynnika konwersji – i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach w tym zakresie.
-
Umiesz i lubisz pracować z ludźmi , jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji.
- Potrafisz jasno i atrakcyjnie zaprezentować im swoje pomysły i rekomendacje.
- Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów.
- Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje, które są gamechangerami.
OFERUJEMY:
-
Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
-
Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym),
-
Praca 100% zdalna lub hybrydowa. (1 dzień w tygodniu z biura) WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office;
- Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8:00-9.30
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B
-
Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Przebieg rekrutacji:
- Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów).
-
Wstępna rozmowa telefoniczna z Kasią (HR Specialist) o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach
-
Rozmowa wideo lub stacjonarna z Łukaszem (Chief Technology Officer) i z Kasią (HR Specialist) (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
- Zadanie.
- Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie)
-
Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
-
Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂