Twoje zadania:
-
Zarządzanie pełną aktywnością naszych Klientów w kanałach digital (PPC, SEO, Content marketing, Afiliacja, Paid Social, E-mail marketing, Programmatic, Video, Mobile).
- Koordynowanie interdyscyplinarnego zespołu ekspertów odpowiadających za poszczególne kanały marketingowe.
- Dbanie o biznes online naszych Klientów, nastawienie na jego rozwój, ciągłą optymalizację i innowacyjność.
- Nieustanne doskonalenie wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej i analityki.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli…
- Posiadasz potwierdzone sukcesy w realizacji strategii / kampanii marketingowych i sprzedażowych w kanale digital i potrafisz na nim o nich opowiedzieć.
- Posiadasz wiedzę z zakresu komunikacji marketingowej 360 stopni, znasz narzędzia analityczne.
- Myślisz strategicznie/biznesowo oraz posiadasz umiejętność tworzenia i realizowania skutecznych strategii marketingu i sprzedaży w kanale digital.
- Z łatwością nawiązujesz i rozwijasz relacje z Klientami.
- Potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem.
- Wykazujesz inicjatywę, samodzielność i dążenie do rezultatów, bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz sprawnie rozwiązujesz problemy.
- Masz otwarty umysł i poczucie humoru.
- Znasz język angielski (B2/C1).
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
- Masz certyfikat DIMAQ (mile widziany).
Oferujemy:
-
Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
-
Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), w zależności od tempa Twojego wdrożenia i wyników możliwość rozwoju w kierunku Senior Specjalisty.
-
Praca 100% zdalna lub hybrydowa WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office.
- Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B.
- Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Proces rekrutacji:
1. Analiza aplikacji
Nasz zespół uważnie przeanalizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów na stanowisku.
2. Wstępna rozmowa telefoniczna z HR
Jeśli Twoja aplikacja przejdzie 1. etap, Kasia (HR Specialist) zadzwoni do Ciebie i porozmawia wstępnie o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
3. Spotkanie online (wideo) lub stacjonarne
Na spotkaniu z Asią (Head of Digital Marketing) i z Kasią (HR Specialist) porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i zadaniu. Ty z kolei pytasz nas o ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą.
4. Spotkanie z Chief Digital Officer (opcjonalnie)
Możemy opcjonalnie zorganizować dodatkowe spotkanie zapoznawcze z Klaudią (Chief Digital Officer).
5. Witaj na pokładzie!
Po wspólnej decyzji widzimy się pierwszego dnia w biurze na Twoim onboardingu.