Oferty
Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)
Nowa
Marketing

Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)

Rodzaj pracy
Freelance
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Google Analytics

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

W Cube Group szukamy ekspertów biddable media do współpracy przy konkretnych zadaniach z obszaru programmatic. Oferujemy stałą, elastyczną współpracę do wspólnego ustalenia – w zależności od tego, ile czasu możesz poświęcić tygodniowo lub ad hoc. Poniżej znajdziesz listę kluczowych aspektów dla projektów, w które możesz się zaangażować .W naszym Teamie Programmatic mamy unikalne spojrzenie na zakup w tym modelu – kładziemy nacisk na performance’owe KPI, synergię między kanałami i platformami oraz na wykorzystanie algorytmów ML – wymaga to prawdziwej zajawki i performance’owego doświadczenia 🙂 porozmawiajmy!


O projekcie:

  • pracujesz na dwóch platformach DSP: głównie w ramach Display & Video 360, w drugiej kolejności Adform,
  • działasz głównie w ramach kampanii Performance oraz kampanii wizerunkowych,
  • Klienci z różnych segmentów od finansów przez telekomunikację, e-commerce kończąc na Klientach medycznych,
  • współpracujesz przy projektach realizowanych z zewnętrznymi dostawcami technologicznymi.


SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…

  • masz zaawansowaną wiedzę z zakresu obsługi Google Display & Video 360, Adform lub innego systemu DSP;
  • masz doświadczenie w narzędziach analitycznych i adserwerowych (np. Google Analytics, Campaign Manager)


OFERUJEMY:

  • elastyczną współpracę: pracujesz skąd chcesz i kiedy chcesz w oparciu o rozliczenie godzinowe lub projektowe na podstawie B2B lub umowy zlecenia,
  • możliwość podjęcia stałej współpracy w konkretnym wymiarze (do wspólnego ustalenia),
  • kontakt i bezpośrednią współpracę na projekcie pod okiem jednego, dedykowanego Eksperta Programmatic (kontakt z Klientem leży po naszej stronie).


Przebieg rekrutacji:

  1. Nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane zgłoszenia.
  2. Do wybranych osób odezwie się dział HR. W ramach wstępnej rozmowy sprawdzimy Twoje doświadczenie, dopytamy Cię o warunki współpracy oraz odpowiemy na Twoje pytania.
  3. Następnie spotkasz się z Liderem działu Programmatic, aby szczegółowo porozmawiać o możliwościach współpracy.
  4. Jeśli masz case studies, to chętnie się z nimi zapoznamy, jeśli nie masz, to sprawdzimy Twoje umiejętności prostym zadaniem.


Sprawdź podobne oferty pracy

SEM Specialist

Nowa
Dentsu Polska
Warszawa
język angielski
Google Ads
kontakt z klientem
Nowa

PR (Senior) Executive / Food & Consumer Goods

Nowa
24/7 Communication
Warszawa
copywriting
PR/public relations
media relations
Nowa

Growth Analyst

Nowa
10 000 - 12 000 pln
Lite e-Commerce Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Analiza Danych
analiza statystyczna
Microsoft Power BI
Nowa

Specjalista/ka ds. Social Mediów z jęz. niemieckim

Nowa
5 000 - 7 000 pln
Fenbro Sp. z.o.o.
Warszawa
AI
język niemiecki
ChatGPT
Nowa

PPC Marketing Specialist - Praca Zdalna

Nowa
6 500 - 10 000 pln
digitalk
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Meta Ads
Nowa