TWOJE ZADANIA:
W trakcie okresu próbnego przejdziesz szczegółowy onboarding merytoryczny wdrażający Cię do pracy u nas, po którym będziesz:
· aktywnie pozyskiwać i utrzymywać długoterminowe relacje z klientami out i inboundowymi, koncentrując się na działaniach outboundowych,
· realizować działania prospectingowe,
· realizować plany sprzedażowe na kompleksowe działania digitalowe,
· pracować w CRM i raportować lejki sprzedażowe,
· realizować procesy cross i up-sellingowe,
· przygotowywać oferty oraz prezentacje,
· reprezentować firmę na konferencjach i eventach branżowych,
· ciągle poszerzać wiedzę z zakresu performance marketingu.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…
· Posiadasz min. 2 lata doświadczenie w aktywnej sprzedaży w agencji 360 lub w branży IT, rozumiesz specyfikę branży technologicznej oraz szybko zmieniającego się rynku – warunek konieczny;
· Potrafisz identyfikować i angażować potencjalnych klientów, a także skutecznie wykorzystywać narzędzia prospectingowe;
· Znasz systemy CRM, umiesz wykorzystać je efektywnie do zarządzania relacjami z klientami oraz w implementacji nowych rozwiązań CRM;
· Posiadasz doświadczenie w pracy zorientowanej na KPI, konsekwentnie osiągasz i przekraczasz wyznaczone cele sprzedażowe;
· Potrafisz zaplanować i przygotowywać proces/y sprzedaży, analizować dane sprzedażowe i dostosować strategie na podstawie uzyskanych wniosków;
· Wykazujesz inicjatywę, samodzielność i dążenie do rezultatu, bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz sprawnie rozwiązujesz problemy;
· Identyfikujesz i realizujesz możliwości sprzedaży dodatkowej i rozszerzonej – i chętnie nam o tym opowiesz;
· Z łatwością nawiązujesz i rozwijasz relacje z Klientami;
· Jesteś fanem planowania a deadline’y i terminowość to dla Ciebie świętość;
· Jasno się komunikujesz, stawiasz na otwarty feedback i po prostu lubisz ludzi;
OFERUJEMY:
· Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
· Twój rozwój: na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas. Następnie pod okiem doświadczonych specjalistów z naszego działu realizujesz przydzielone zadania Klienckie i na bieżąco dostajesz feedback do nich, stopniowo usamodzielniasz się i dostajesz bardziej złożone oraz samodzielne zadania.
· Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym);
· Kulturę organizacyjną skoncentrowaną na rozwoju, innowacji i osiąganiu wyników;
· System premiowy zależny od wyników;
· Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi sprzedażowych;
· Praca 100% zdalna lub hybrydowa. WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office;
· Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8:00-9.30;
· Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę lub B2B;
· Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Przebieg rekrutacji:
1. Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów).
2. Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach
3. Zadanie rekrutacyjne
4. Rozmowa wideo z liderami działu i HR
5. Rozmowa z zespołem (opcjonalnie)
6. Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
7. Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂
Sprawdź podobne oferty pracy