Twoje zadania:
- Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych dla naszych klientów.
- Tworzenie i nadzorowanie tworzenia Contentu (foto/wideo/copy) na różnych platformach, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, YouTube i LinkedIn.
- Moderowanie profili oraz zarządzanie społecznością.
- Organizacja sesji zdjęciowych i ich realizacja.
- Śledzenie trendów w social media i elastyczne reagowanie na zmieniające się potrzeby odbiorców.
- Raportowanie i analiza działań.
- Współpraca z innymi działami m.in. Creative, Content oraz z zespołem Account Managerów.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli…
- Masz doświadczenie w strategii i realizacji działań Social Mediowych w agencji i potrafisz nam opowiedzieć o prowadzonych przez siebie projektach oraz ich rezultatach - minimum 3 lata.
- Swobodnie poruszasz się po platformach social media (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn), rozumiesz ich unikalne mechanizmy oraz śledzisz na bieżąco zachodzące zmiany.
- Posiadasz również doświadczenie w moderacji profili – zarówno w zakresie codziennej obsługi komentarzy i wiadomości, jak i skutecznego działania w sytuacjach kryzysowych.
- Potrafisz montować materiały reels/shorts w CapCut / Canva / Adobe Premier.
- Myślisz analitycznie, korzystasz z systemów monitorujących i paneli analitycznych.
Fajnie, jeśli dodatkowo:
- Masz doświadczenie w Social Ads lub znasz inne kanały digital marketingu.
- Korzystasz z technologii generatywnych.
- Sprawnie poruszasz się w Figmie.
- Potrafisz zorganizować i skoordynować sesję zdjęciową.
Oferujemy:
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e‑commerce.
- Dużą swobodę prowadzenia projektów, decyzyjność i sprawczość.
- Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym),
- Praca 100% zdalna lub hybrydowa WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office.
- Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B.
- Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Proces rekrutacji:
1. Analiza aplikacji
Nasz zespół uważnie przeanalizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów na stanowisku.
2. Wstępna rozmowa telefoniczna z HR
Jeśli Twoja aplikacja przejdzie 1. etap, Kasia (HR Specialist) zadzwoni do Ciebie i porozmawia wstępnie o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
3. Zadanie
Poprosimy Cię o wykonanie zadania, w którym będziemy mogli sprawdzić Twoje umiejętności.
4. Spotkanie online (wideo) lub stacjonarne
Na spotkaniu z Michałem (Chief Product Officer) i z Kasią (HR Specialist) porozmawiamy o Twoim doświadczeniu, Ty z kolei pytasz nas o ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą.
5. Witaj na pokładzie!
Po wspólnej decyzji widzimy się pierwszego dnia w biurze na Twoim onboardingu.