Poznaj Colorland Team! Wspólnie tworzymy środowisko dla ludzi z pasją.
Działamy w obszarze druku cyfrowego, fotografii i nowoczesnego introligatorstwa, rozwijając takie marki jak Colorland, nPhoto, Decor Mint, Artibo, czy Inkfinity. Serce naszego biznesu bije w Zaczerniu k. Rzeszowa, jednak chcemy być obecni w życiu ludzi na całym świecie.
Poszukujemy pasjonata digital marketingu, który dołączając do działu marketingu operacyjnego, będzie koordynował wszelkie działania w ramach realizacji planu operacyjnego dla marki e-commercowej oraz dbał o efektywność naszej domeny.
ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
- koordynowanie (m.in. planowanie, zlecanie, odbieranie, monitorowanie, doskonalenie raportowanie) wieloetapowych i wielokanałowych kampanii digitalowych, mających na celu osiągnięcie założonych KPI
- bieżące prowadzenie marki e-commerce, w tym m. in. zapewnienie efektywnego funkcjonowania domeny (biznes i technologia), aktualizacja oferty produktowej, systematyka na blogu, spójność działań i komunikacji we wszystkich wykorzystywanych przez markę kanałach itp.
- efektywna, partnerska współpraca z dostawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w tym m. in. ze strategami, copywriterami, grafikami, zespołami SM, FB Ads, analitykami, specjalistami od SEO i SEM, zespołem IT
WYMAGANIA:
- min. 3 letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu
- rozumienie oraz umiejętne wykorzystywanie wielopoziomowych zależności i sekwencyjności działań w digital marketingu w celu osiągnięcia założonych KPI
- min. 3 letnie doświadczenia w spójnym i kompleksowym koordynowaniu działań marki sprzedającej w Internecie (e-commerce), ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania i rozwoju domeny
- skuteczność i efektywność w realizacji powierzonych celów, zadań i projektów
- konsekwencja i odpowiedzialność w działaniu operacyjnym
- proaktywna postawa i nakierowana na poszukiwanie rozwiązań
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne, w tym znajomość aspektów segmentacji, targetingu i profilowania
- wysoko rozwinięte umiejętności analizowania i rozumienia wskaźników digitalowych, wiedza i doświadczenie w jaki sposób kształtować odpowiedni poziom tych wskaźników
- wysoko rozwinięte zdolności myślenia syntetycznego i przyczynowo-skutkowego
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole oraz budowania efektywnych relacji biznesowych
MILE WIDZIANE:
- praktyczna znajomość narzędzi - Google Analytics, Marketing Automation, CMS (Content Management System), CRM (Customer Relationship Management)
- j. angielski i/lub j. niemiecki na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
- aktualna wiedza o trendach w digital marketingu
OFERUJEMY:
- pracę w międzynarodowym środowisku
- samodzielne stanowisko w ramach zgranego kilkuosobowego zespołu
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dużej firmie produkcyjnej
- różnorodne zadania i nieformalną atmosferę pracy
- praca zdalna i/lub stacjonarna w siedzibie firmy - Rzeszów / Zaczernie 190