Koordynator ds. Kampanii PPC

Marketing

Koordynator ds. Kampanii PPC

Marketing

Łostowicka 25a, Gdańsk

Cyfrowe.pl Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP, B2B
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Ads
Google Analytics
Meta Ads
AI
Google Tag Manager

Opis stanowiska

Cyfrowe.pl to największa specjalistyczna firma z branży e-commerce w Polsce, oferująca sprzęt fotograficzny i sprzęt do filmowania. Od 2003 roku prowadzimy sklep internetowy oraz 7 sklepów stacjonarnych w  miastach: Gdańsk, Warszawa, Katowice, Łódź, Poznań oraz Kraków. Pracują u nas pasjonaci fotografii, specjaliści i eksperci. Wspólnie realizujemy własną pasję pomagając naszym klientom robić coraz lepsze zdjęcia i filmy. 

 

Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Koordynator/ka ds. Kampanii PPC

Miejsce pracy: Gdańsk (ew. zdalnie ;) )


Kilka słów o stanowisku:

Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu marketingowego i będzie pełniła rolę eksperta ds. kampanii PPC wspierając nas w rozwoju działań performance’owych. Jako Koordynator/ka ds. Kampanii PPC będziesz odpowiedzialny/a za planowanie, tworzenie, optymalizację i raportowanie kampanii PPC z naciskiem na efektywność oraz automatyzację działań. Twoim celem będzie zwiększanie sprzedaży w naszym sklepie internetowym, budowanie widoczności marki oraz testowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z obszaru AI. Jeśli chcesz rozwijać się w zakresie zarządzania kampaniami PPC w największej firmie e-commerce  w swojej branży, to ta oferta jest dla Ciebie.

Twoje zadania:

  • Planowanie działań marketingowych zgodnie ze strategią Cyfrowe.pl oraz realizacja wynikających z niej założeń.

  • Zarządzanie, tworzenie, optymalizacja i skalowanie kampanii PPC (Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, Youtube Ads) z naciskiem na osiąganie wysokiego ROAS. 

  • Monitorowanie, analiza i optymalizacja wyników kampanii przy użyciu Google Analytics 4, Google Tag Manager, Looker Studio

  • Zarządzanie budżetami kampanii i dbanie o realizację celów ROAS/ROI

  • Implementacja i rozwój automatyzacji kampanii

  • Testowanie nowych formatów reklamowych, kanałów oraz rozwiązań AI wspierających kampanie

  • Współpraca z zespołem kreatywnym przy tworzeniu treści reklamowych oraz z działem IT przy optymalizacji ścieżki zakupowej

  • Monitorowanie działań konkurencji i trendów rynkowych w obszarze reklamy digital


Nasze wymagania:

  • Min. 5 lat doświadczenia w prowadzeniu kampanii PPC

  • Zaawansowana znajomość narzędzi reklamowych Google Ads (Search, Display, PLA, Youtube) oraz Meta Ads

  • Umiejętność analizy wyników przy użyciu Google Analytics 4, Google Tag Manager, Looker Studio

  • Umiejętność wyciągania wniosków i podejmowania decyzji w oparciu o analizę danych i liczby

  • Doświadczenie w zarządzaniu budżetami reklamowymi

  • Umiejętność  pracy z narzędziami AI

  • Znajomość narzędzi do automatyzacji kampanii (np. Google Ads Scripts, Zapier, Make czy systemy bid managementowe)

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2)

  • Umiejętność pracy w zespole - dobry humor i dystans dodatkowo mile widziane :)

  • Samodzielność i zorientowanie na wyniki 

  • A także pewność siebie w kontekście swojej wiedzy marketingowej oraz proaktywność - szukamy osoby, która będzie poszukiwała i proponowała nowe rozwiązania i pomysły :)

Mile widziane:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu

  • Doświadczenie w koordynacji procesów z zakresu performance marketingu

  • Doświadczenie z zakresu marketingu afiliacyjnego

 

Jesteśmy nowoczesną firmą z fajnym zespołem ludzi, którym tworzymy warunki do realizowania swoich pasji. Tak wiem… brzmi trochę jak folder marketingowy każdej firmy. Jednak nie bez powodu pracownicy Cyfrowe.pl podkreślają atmosferę, jako podstawowy atut pracy. Może dlatego, że jedną z głównych wartości, jakie wyznaję to chęć przychodzenia do pracy i angażowania się w realizację celów z przyjemnością i zapałem. W pracy spędzamy ogromną część naszego życia – niech więc będzie przyjemna. Satysfakcję dają nam kolejne wyzwania i osiągane cele, nawet jeśli czasem bywa ciężko od natłoku spraw do zrobienia - nie nudzimy się :) .

Tempo rozwoju powoduje wdrażanie nowych procedur i narzędzi niezbędnych dla utrzymania porządku i sprawności całego przedsiębiorstwa. Pomimo tych elementów, które przypominają organizacje korporacyjną, najważniejsze są dla nas relacje, indywidualne pasje, zespołowe cele i zaufanie.

  Zapraszam, Jarosław Banacki – współwłaściciel i Prezes Zarządu  

 

Dołączając do naszego Zespołu zyskasz:

  • Zatrudnienie w atrakcyjnej branży, jaką jest fotografia oraz e-commerce

  • Umowę o pracę lub współpraca B2B

  • Możliwość współpracy w zgranym zespole naszego Działu Marketingu w naszym biurze w Gdańsku :)

  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym w wymiarze 2 dni w tygodniu

  • Benefity takie jak: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, platforma do nauki języków obcych czy ubezpieczenia na życie dla Ciebie i Twoich bliskich

  • Możliwość udziału w całej masie ciekawych projektów takich jak staże międzydziałowe (w czasie pracy) czy szkolenia z zakresu fotografii

  • Możliwość działania w firmowym klubie sportowym z kilkoma dyscyplinami sportowymi

  • Możliwość udziału w programie poleceń pracowniczych, gdzie można polecać swoich znajomych do pracy u nas, a my nagradzamy to bonusami finansowymi

  • Udział w integracjach (działowych, ogólnofirmowych) i eventach różnego rodza

Oferta dodana: 29.09.2025
Lokalizacja biura

Koordynator ds. Kampanii PPC

Aplikuj na ofertę pracy

Koordynator ds. Kampanii PPC

Łostowicka 25a, Gdańsk

Cyfrowe.pl Sp. z o.o.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Cyfrowe.pl Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy ul. Łostowickiej 25A, 80-121 Gdańsk. O... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca