Koordynator ds. Kampanii PPC
Łostowicka 25a, Gdańsk
Cyfrowe.pl Sp. z o.o.
Cyfrowe.pl to największa specjalistyczna firma z branży e-commerce w Polsce, oferująca sprzęt fotograficzny i sprzęt do filmowania. Od 2003 roku prowadzimy sklep internetowy oraz 7 sklepów stacjonarnych w miastach: Gdańsk, Warszawa, Katowice, Łódź, Poznań oraz Kraków. Pracują u nas pasjonaci fotografii, specjaliści i eksperci. Wspólnie realizujemy własną pasję pomagając naszym klientom robić coraz lepsze zdjęcia i filmy.
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Koordynator/ka ds. Kampanii PPC
Miejsce pracy: Gdańsk (ew. zdalnie ;) )
Kilka słów o stanowisku:
Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu marketingowego i będzie pełniła rolę eksperta ds. kampanii PPC wspierając nas w rozwoju działań performance’owych. Jako Koordynator/ka ds. Kampanii PPC będziesz odpowiedzialny/a za planowanie, tworzenie, optymalizację i raportowanie kampanii PPC z naciskiem na efektywność oraz automatyzację działań. Twoim celem będzie zwiększanie sprzedaży w naszym sklepie internetowym, budowanie widoczności marki oraz testowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z obszaru AI. Jeśli chcesz rozwijać się w zakresie zarządzania kampaniami PPC w największej firmie e-commerce w swojej branży, to ta oferta jest dla Ciebie.
Twoje zadania:
Planowanie działań marketingowych zgodnie ze strategią Cyfrowe.pl oraz realizacja wynikających z niej założeń.
Zarządzanie, tworzenie, optymalizacja i skalowanie kampanii PPC (Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, Youtube Ads) z naciskiem na osiąganie wysokiego ROAS.
Monitorowanie, analiza i optymalizacja wyników kampanii przy użyciu Google Analytics 4, Google Tag Manager, Looker Studio
Zarządzanie budżetami kampanii i dbanie o realizację celów ROAS/ROI
Implementacja i rozwój automatyzacji kampanii
Testowanie nowych formatów reklamowych, kanałów oraz rozwiązań AI wspierających kampanie
Współpraca z zespołem kreatywnym przy tworzeniu treści reklamowych oraz z działem IT przy optymalizacji ścieżki zakupowej
Monitorowanie działań konkurencji i trendów rynkowych w obszarze reklamy digital
Nasze wymagania:
Min. 5 lat doświadczenia w prowadzeniu kampanii PPC
Zaawansowana znajomość narzędzi reklamowych Google Ads (Search, Display, PLA, Youtube) oraz Meta Ads
Umiejętność analizy wyników przy użyciu Google Analytics 4, Google Tag Manager, Looker Studio
Umiejętność wyciągania wniosków i podejmowania decyzji w oparciu o analizę danych i liczby
Doświadczenie w zarządzaniu budżetami reklamowymi
Umiejętność pracy z narzędziami AI
Znajomość narzędzi do automatyzacji kampanii (np. Google Ads Scripts, Zapier, Make czy systemy bid managementowe)
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2)
Umiejętność pracy w zespole - dobry humor i dystans dodatkowo mile widziane :)
Samodzielność i zorientowanie na wyniki
A także pewność siebie w kontekście swojej wiedzy marketingowej oraz proaktywność - szukamy osoby, która będzie poszukiwała i proponowała nowe rozwiązania i pomysły :)
Mile widziane:
Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu
Doświadczenie w koordynacji procesów z zakresu performance marketingu
Doświadczenie z zakresu marketingu afiliacyjnego
Jesteśmy nowoczesną firmą z fajnym zespołem ludzi, którym tworzymy warunki do realizowania swoich pasji. Tak wiem… brzmi trochę jak folder marketingowy każdej firmy. Jednak nie bez powodu pracownicy Cyfrowe.pl podkreślają atmosferę, jako podstawowy atut pracy. Może dlatego, że jedną z głównych wartości, jakie wyznaję to chęć przychodzenia do pracy i angażowania się w realizację celów z przyjemnością i zapałem. W pracy spędzamy ogromną część naszego życia – niech więc będzie przyjemna. Satysfakcję dają nam kolejne wyzwania i osiągane cele, nawet jeśli czasem bywa ciężko od natłoku spraw do zrobienia - nie nudzimy się :) .
Tempo rozwoju powoduje wdrażanie nowych procedur i narzędzi niezbędnych dla utrzymania porządku i sprawności całego przedsiębiorstwa. Pomimo tych elementów, które przypominają organizacje korporacyjną, najważniejsze są dla nas relacje, indywidualne pasje, zespołowe cele i zaufanie.
Zapraszam, Jarosław Banacki – współwłaściciel i Prezes Zarządu
Dołączając do naszego Zespołu zyskasz:
Zatrudnienie w atrakcyjnej branży, jaką jest fotografia oraz e-commerce
Umowę o pracę lub współpraca B2B
Możliwość współpracy w zgranym zespole naszego Działu Marketingu w naszym biurze w Gdańsku :)
Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym w wymiarze 2 dni w tygodniu
Benefity takie jak: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, platforma do nauki języków obcych czy ubezpieczenia na życie dla Ciebie i Twoich bliskich
Możliwość udziału w całej masie ciekawych projektów takich jak staże międzydziałowe (w czasie pracy) czy szkolenia z zakresu fotografii
Możliwość działania w firmowym klubie sportowym z kilkoma dyscyplinami sportowymi
Możliwość udziału w programie poleceń pracowniczych, gdzie można polecać swoich znajomych do pracy u nas, a my nagradzamy to bonusami finansowymi
Udział w integracjach (działowych, ogólnofirmowych) i eventach różnego rodza
Koordynator ds. Kampanii PPC
Koordynator ds. Kampanii PPC
Łostowicka 25a, Gdańsk
Cyfrowe.pl Sp. z o.o.