Oferty
🚀 Młodszy/a specjalista/ka ds. Obsługi Klienta Technicznego 🚀
Nowa
Inżynieria

🚀 Młodszy/a specjalista/ka ds. Obsługi Klienta Technicznego 🚀

5 500 - 7 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

mechanika

elektronika

obsługa klienta

Opis stanowiska

Polski producent pomp wodnych i akcesoriów hydraulicznych zatrudnia do działu serwisu :


Kogo szukamy?

Przede wszystkim poszukujemy osób o silnym zainteresowaniu technologią i umiejętnościach technicznych, które chcą zaangażować się w pracę z klientami. Poszukujemy osób, które posiadają podstawową wiedzę z zakresu mechaniki i elektryki i są gotowe wykorzystać tę wiedzę w codziennej pracy. ⚡


Na czym polega praca?

W naszym biurze będziesz odpowiedzialny/a za obsługę klientów zarówno telefonicznie, jak i mailowo w zakresie reklamacji. Będziesz rozpatrywać reklamacje oraz przyjmować urządzenia dostarczone do serwisu. Twoim zadaniem będzie również rejestracja urządzeń w systemie serwisowym oraz tworzenie dokumentacji serwisowej. W ramach swojej roli będziesz udzielać klientom technicznego doradztwa telefonicznego. 📞💡


🚀 Młodszy/a specjalista/ka ds. Obsługi Klienta Technicznego 🚀


📚 Wymagania:

  • Podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i elektryki
  • Umiejętność obsługi klienta i skutecznej komunikacji
  • Zaangażowanie w pracę i chęć rozwiązywania problemów klientów
  • Umiejętność pracy w zespole i zarządzania własnym czasem
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z różnymi zadaniami jednocześnie


🎁 Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie oparte na umowie o pracę
  • Pracę jednozmianową w godzinach 8:00-16:00
  • Wolne weekendy
  • Dwukrotne premie niezależne od siebie po okresie próbnym (sam decydujesz, ile wypracujesz!)
  • Nowoczesne i czyste biuro serwisu z dogodnym dojazdem
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy technicznej
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów


🤝 Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

  1. Telefonu od Moniki Jaszczyk z działu HR.
  2. Umówienie na pełnopłatny dzień próbny.
  3. No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.


Jeśli jesteś osobą, która pasjonuje się technologią, posiada podstawową wiedzę z zakresu mechaniki i elektryki oraz posiada umiejętności obsługi klienta, zachęcamy do aplikowania na stanowisko Technicznego Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Wyślij swoje CV! 💪

5 500 - 7 000 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Elektryk / Elektromonter sieci elektroenergetycznych nN oraz SN

Nowa
4 500 - 7 000 pln
ELEKTRO LOGISTYKA
Myszków
uprawnienia PPN
Uprawnienia SEP
sieci elektroenergetyczne
Nowa

Cloud Monitoring Engineer

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Azure AD
Azure DevOps
Microsoft Azure
Nowa

Młodszy projektant / wdrożeniowiec instalacji elektrycznych i AKPiA

Nowa
AB INDUSTRY S.A.
Nowy Dwór Mazowiecki
wykształcenie techniczne
projektowanie
empatia
Nowa

Inżynier Projektu (Energetyka)

Nowa
BERGMAN ENGINEERING
Warszawa
dobra organizacja pracy
skuteczna komunikacja
team leader
Nowa

Senior React Native Developer (React Native + TypeScript)

Nowa
21 000 - 27 000 pln
Aleph Zero
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
React Native
Nowa