Oferty
🛠️ Techniczny Specjalista ds. Obsługi Klienta 🛠️
Nowa
Inżynieria

🛠️ Techniczny Specjalista ds. Obsługi Klienta 🛠️

5 500 - 7 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

mechanika

elektronika

obsługa klienta

Opis stanowiska

Polski producent pomp wodnych i akcesoriów hydraulicznych marki IBO zatrudnia osoby do działu serwisu.


Kogo szukamy? 

Przede wszystkim poszukujemy osób o silnym zainteresowaniu technologią i umiejętnościach technicznych, które chcą zaangażować się w pracę z klientami. Poszukujemy osób, które posiadają podstawową wiedzę z zakresu mechaniki i elektryki i są gotowe wykorzystać tę wiedzę w codziennej pracy. Znajomość naszej grupy produktów - pomp wodnych będzie dodatkowym atutem ⚡


Na czym polega praca?

W naszym biurze będziesz odpowiedzialny/a za obsługę klientów zarówno telefonicznie, jak i mailowo w zakresie reklamacji. Będziesz rozpatrywać reklamacje oraz przyjmować urządzenia dostarczone do serwisu. Twoim zadaniem będzie również rejestracja urządzeń w systemie serwisowym oraz tworzenie dokumentacji serwisowej. W ramach swojej roli będziesz udzielać klientom technicznego doradztwa telefonicznego. 📞💡


🛠️ Techniczny Specjalista ds. Obsługi Klienta 🛠️


📚 Wymagania: 

  • Podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i elektryki
  • Umiejętność obsługi klienta i skutecznej komunikacji
  • Zaangażowanie w pracę i chęć rozwiązywania problemów klientów
  • Umiejętność pracy w zespole i zarządzania własnym czasem
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z różnymi zadaniami jednocześnie


🎁 Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie oparte na umowie o pracę
  • Pracę jednozmianową w godzinach 8:00-16:00
  • Wolne weekendy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dwukrotne premie niezależne od siebie po okresie próbnym (sam decydujesz, ile wypracujesz!)
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy technicznej
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów


🤝 Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

  1. Telefonu od Moniki Jaszczyk z działu HR.
  2. Umówienie na pełnopłatny dzień próbny.
  3. No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.


Jeśli jesteś osobą, która pasjonuje się technologią, posiada podstawową wiedzę z zakresu mechaniki i elektryki oraz posiada umiejętności obsługi klienta, zachęcamy do aplikowania na stanowisko Technicznego Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Wyślij swoje CV! 💪

5 500 - 7 000 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Zrównoważonego Rozwoju (ESG)

Nowa
Ferro S.A.
Kraków
język angielski
priorytetyzacja
analityczne myślenie
Nowa

Technical Writer

Nowa
8 000 - 12 000 pln
AVSystem
Kraków
Visual Studio Code
English
Markdown
Nowa

Cloud Monitoring Engineer

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft 365
Microsoft Azure
Azure DevOps
Nowa

Technik konserwator obiektu (K/M)

Nowa
Apleona Polska sp. z o.o.
Kraków
uprawnienia SEP E1
dokumentacja techniczna
automatyka
Nowa

Specjalista ds. Kontraktowych / Contract Manager

Nowa
CML CONSTRUCTION SERVICES Sp. z o.o.
Łomża
prawo jazdy kat. B
redagowanie pism
analiza dokumentów
Nowa