Inicjowanie strategicznych i rozwojowych działań związanych z zarządzaniem marką, definiowanie obszarów wzrostu.
Zarządzanie portfolio produktowym, analiza i przygotowanie rekomendacji w zakresie optymalizacji istniejącego portfolio oraz wprowadzania nowych produktów, od koncepcji po koordynację wdrożenia.
Analiza wyników rynkowych, danych sprzedażowych Nielsen, monitorowanie trendów konsumenckich i działań konkurencji wraz z rekomendacjami.
Przygotowywanie i wdrażanie strategii komunikacji ATL, BTL, Digital.
Inicjowanie, wdrażanie i analizowanie efektywności działań promocyjnych i reklamowych.
Efektywne zarządzanie budżetem marketingowym.
Nasze wymagania
Minimum 5-letnie doświadczenie w marketingu brandowym w branży FMCG.
Doświadczenie w pracy z kategorią produktów do makijażu.
Zainteresowanie i orientacja w obszarze kosmetyki kolorowej i kosmetyki białej.
Doświadczenie w branży kosmetycznej w firmie produkcyjnej, rozwój produktów NPD.
Doświadczenie w budowaniu strategii marki i zarządzaniu budżetem.
Wykształcenie wyższe - preferowane w obszarze marketingu, zarządzania marką.
Zdolności analityczne (analizy sprzedaży, trendów rynkowych, rentowności produktu/promocji) i umiejętność pracy projektowej.
Doświadczenie w tworzeniu/ współtworzeniu strategii rozwoju i komunikacji powierzonych produktów.
Umiejętności komunikacyjne we współpracy z agencjami reklamowymi i podwykonawcami.
Umiejętność przygotowania i przeprowadzenia nowoczesnych, angażujących prezentacji.
Znajomość j. angielskiego.
To oferujemy
wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników
realne i jasno określone cele
możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju zawodowego w firmie o rozpoznawalnych markach
możliwość kreowania wizerunku produktów oraz realny wpływ na asortyment firmy
bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa)