Kompleksowe wsparcie technologiczne dla działu e-commerce
Projektowanie i wdrażanie narzędzi (m.in. PIM) usprawniających pracę zespołu
Nadzór nad przetwarzaniem dokumentów i bezpieczeństwem danych
Współpraca z działem handlowym w obszarze transakcji online
Zarządzanie dostępami i uprawnieniami do narzędzi zewnętrznych, takich jak: Facebook, Google, IdoSell, Wisebase, Nielsen, Domeny i DNS, inne narzędzia analityczne i e-commerce
Inwentaryzacja i analiza procesów w obszarze cyfrowej działalności firmy
Raportowanie wskaźników związanych z ruchem i sprzedażą oraz rekomendowanie rozwiązań optymalizacyjnych
Nasze wymagania
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w branży FMCG)
Wykształcenie wyższe – techniczne lub marketingowe będzie atutem
Znajomość systemów: PIM, CRM, ERP
Umiejętność pracy z narzędziami social media i analitycznymi
Doświadczenie w prowadzeniu projektów wdrożeniowych
Analityczne i systemowe podejście do rozwiązywania problemów
Komunikatywność, dokładność, kreatywność i samodzielność
Dobra znajomość języka angielskiego
To oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
Atrakcyjny system premiowy
Benefity pozapłacowe (karta medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
Realne i jasno określone cele
Klarowny system oceny pracowniczej
Serdeczną atmosferę i środowisko ludzi z pasją
Możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju zawodowego