Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Składowa 5B, Poznań
DC Finanse Sp. z o.o.
Jeśli znasz podstawy księgowości, ale zdecydowanie lepiej czujesz się w rozmowie z ludźmi niż siedząc przy monitorze, a do tego lubisz osiągać cele, rozwijać klientów i firmę i dbać o rzetelne relacje, to mamy coś, co może Cię naprawdę wciągnąć/zainteresować.
U nas wspólnie wypracujemy od podstaw nową rolę. Połączenie sprzedawcy i opiekuna klienta i partnera do rozwoju firmy. Będziesz pierwszą osobą na tym stanowisku, z realnym wpływem na to, jak ta funkcja będzie wyglądać.
Co będziesz robić?
📌 Prospecting i rozwój nowych klientów - tworzenie i testowanie metod dotarcia, kontaktowanie się z firmami, inicjowanie rozmów sprzedażowych i ich skuteczne zamykanie (około 35% czasu w zależności od obłożenia firmy)
📌 Domykanie szans sprzedażowych i wdrożenia klientów - negocjacje i zamykanie sprzedaży, wdrażanie klientów nowych zgodnie z naszym procesem (20%)
📌 Współpraca z obecnymi klientami - aktualizacja umów, aneksy - rewaloryzacje, udrażnianie komunikacji, rozwiązywanie problemów (30%)
📌 Współpraca z zespołem marketingu i IT - przekazywanie pomysłów, inicjowanie działań, dbanie o rozwój komunikacji z klientami (5%)
📌 Wsparcie organizacyjne – przygotowanie materiałów, dbanie o flow informacji między klientem a działami księgowości i operacji (10%)
W tej roli zmierzysz się z:
✔ Budowaniem i prowadzeniem pierwszych kontaktów z klientami, także tymi, którzy nie mają jeszcze relacji z firmą - aktywnym poszukiwaniem.
✔ Prowadzeniem rozmów np. o zmianach cen, problemach operacyjnych czy niezadowoleniu klienta.
✔ Zadbaniem o to, by w relacjach z klientem panował porządek np. umowy, aneksy, terminy, wdrożenia.
✔ Wspieraniem działań marketingowych od pomysłów po ich dopięcie razem z koleżanką odpowiedzialną za marketing.
✔ Tworzeniem nowej roli i systemu - to nie będzie gotowa struktura. Ty ją zbudujesz.
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności, cech:
✅ Wymagane:
👉🏼 Miękkie:
Świetna komunikacja i kultura osobista – kontakt z klientem to Twój naturalny żywioł.
Umiejętność słuchania i wyciągania wniosków.
Proaktywność – lubisz usprawniać, wprowadzać nowe pomysły, inicjować zmiany.
🔧 Twarde:
Podstawowa znajomość księgowości pełnej – nie będziesz jej robić, ale musisz rozumieć pojęcia, znać realia, umieć prowadzić rozmowy z klientem.
Znajomość pakietu Office (głównie Word, Excel, Outlook).
✅ Mile widziane:
👉🏼 Miękkie:
Doświadczenie w obsłudze klienta B2B (minimum 2 lata).
🔧 Twarde:
Prawo jazdy kat. B.
Szukamy osoby, która:
🎯 Lubi kontakt z ludźmi, ale nie rozmienia się na drobne.🎯 Czuje satysfakcję kiedy osiąga cele, zdobywa - sprzedaż.
🎯 Jest rzetelna, punktualna i mówi wprost.
🎯 Ceni zaufanie i swobodę, ale wie, że to działa tylko z odpowiedzialnością.
To oferujemy
🤝 Informację zwrotną dla każdego kandydata – szczerą i pomocną.
🤝 Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie przy tworzeniu nowej roli.
🤝 Elastyczność w formie współpracy (UoP / B2B / zlecenie – do ustalenia).
🤝 Wpływ i autonomia – Twoja rola będzie mieć realne znaczenie.🤝 Rozwój – jeśli się sprawdzisz, zbudujesz cały dział.
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Składowa 5B, Poznań
DC Finanse Sp. z o.o.