Business Development Coordinator
Nowa
Sprzedaż

Business Development Coordinator

Mielec
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

francuski B2

hiszpański B2

koordynowanie zespołu

raportowanie

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jako firma rekrutacyjna jesteśmy świadomi, że każdy solidny biznes napędzają ludzie z odpowiednio dopasowanymi kompetencjami. Nasz styl zarządzania i partnerskie podejście pozwalają nam na elastyczne dostosowanie się do Twoich potrzeb i zapewniają pełne wsparcie podczas współpracy. W związku z ciągłym rozwojem i dużą liczbą projektów rekrutacyjnych, jakie prowadzimy dla naszych Partnerów, szukamy osoby na stanowisko:


Business Development Coordinator


Możliwa praca niemal całkowicie zdalna.

Umowa o pracę.

Wymagana znajomość języków - hiszpańskiego i francuskiego


Zakres obowiązków:

  • Utrzymywanie bieżącego kontaktu z siecią agentów w Europie, Afryce, Ameryce Łacińskiej i krajach frankofońskich
  • Monitorowanie realizacji planów sprzedażowych i działań promocyjnych
  • Organizacja cyklicznych spotkań, szkoleń i konsultacji z agentami
  • Tworzenie raportów z wyników i rekomendacji dot. optymalizacji współpracy
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami pozyskanymi przez sieć agentów
  • Wspieranie klientów w procesie zamówień, wdrożeń, posprzedażowej obsługi oraz przekazywanie ich potrzeb do wewnętrznych działów (produkcja, logistyka)
  • Reagowanie na zapytania i koordynacja komunikacji pomiędzy klientem a agentem


Wymagania:

  • Praktyczna umiejętność komunikacji w języku angielskim, hiszpańskim i francuskim
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (sprzedaż eksportowa, wsparcie handlu zagranicznego, koordynacja agentów)
  • Umiejętność pracy z systemami CRM i przygotowywania raportów
  • Znajomość realiów rynków międzynarodowych i modeli sprzedaży przez agentów
  • Znajomość procesów eksportowych i logistyki międzynarodowej