Jako firma rekrutacyjna jesteśmy świadomi, że każdy solidny biznes napędzają ludzie z odpowiednio dopasowanymi kompetencjami. Nasz styl zarządzania i partnerskie podejście pozwalają nam na elastyczne dostosowanie się do Twoich potrzeb i zapewniają pełne wsparcie podczas współpracy. W związku z ciągłym rozwojem i dużą liczbą projektów rekrutacyjnych, jakie prowadzimy dla naszych Partnerów, szukamy osoby na stanowisko:
Business Development Coordinator
Możliwa praca niemal całkowicie zdalna.
Umowa o pracę.
Wymagana znajomość języków - hiszpańskiego i francuskiego
Zakres obowiązków:
- Utrzymywanie bieżącego kontaktu z siecią agentów w Europie, Afryce, Ameryce Łacińskiej i krajach frankofońskich
- Monitorowanie realizacji planów sprzedażowych i działań promocyjnych
- Organizacja cyklicznych spotkań, szkoleń i konsultacji z agentami
- Tworzenie raportów z wyników i rekomendacji dot. optymalizacji współpracy
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami pozyskanymi przez sieć agentów
- Wspieranie klientów w procesie zamówień, wdrożeń, posprzedażowej obsługi oraz przekazywanie ich potrzeb do wewnętrznych działów (produkcja, logistyka)
- Reagowanie na zapytania i koordynacja komunikacji pomiędzy klientem a agentem
Wymagania:
- Praktyczna umiejętność komunikacji w języku angielskim, hiszpańskim i francuskim
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (sprzedaż eksportowa, wsparcie handlu zagranicznego, koordynacja agentów)
- Umiejętność pracy z systemami CRM i przygotowywania raportów
- Znajomość realiów rynków międzynarodowych i modeli sprzedaży przez agentów
- Znajomość procesów eksportowych i logistyki międzynarodowej