Młodszy Specjalista Wsparcia Zakupów z językiem hiszpańskim
Nowa
Logistyka

Młodszy Specjalista Wsparcia Zakupów z językiem hiszpańskim

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

hiszpański B1

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja przepływu informacji między działem zakupów a pozostałymi działami (produkcja, logistyka, jakość, księgowość)
  • Obsługa codziennej korespondencji z dostawcami i wewnętrznymi interesariuszami
  • Udział w procesach zatwierdzania zapotrzebowań zakupowych
  • Wprowadzanie i obsługa zamówień zakupowych w systemie ERP
  • Tworzenie, modyfikacja i zatwierdzanie zamówień zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Weryfikacja zgodności danych zamówień z zapotrzebowaniem i specyfikacją
  • Współpraca z działem finansowym w zakresie obiegu dokumentów zakupowych (faktury, potwierdzenia dostaw)
  • Składanie zamówień u dostawców i monitorowanie ich realizacji
  • Inicjowanie zamówień zgodnie z harmonogramem produkcji lub zapotrzebowaniem operacyjnym
  • Potwierdzanie warunków handlowych oraz terminów dostaw
  • Śledzenie statusu zamówień, bieżący kontakt z dostawcami w celu zapewnienia terminowości realizacji
  • Proaktywne reagowanie na opóźnienia lub zmiany w dostawach, informowanie odpowiednich działów
  • Prowadzenie postępowań reklamacyjnych w relacjach z dostawcami surowców i materiałów
  • Rejestrowanie i dokumentowanie niezgodności jakościowych lub ilościowych w dostawach
  • Współpraca z działem jakości i magazynem w zakresie oceny niezgodności
  • Kontakt z dostawcami w celu zgłoszenia reklamacji, uzyskania korekt, wymiany towarów lub zwrotu kosztów
  • Monitorowanie przebiegu i skutecznego zamknięcia reklamacji
  • Pozyskiwanie i archiwizacja dokumentacji jakościowej towarów
  • Gromadzenie deklaracji zgodności, certyfikatów jakości, kart charakterystyki (MSDS) i innych wymaganych dokumentów
  • Bieżące uzupełnianie systemu o dokumentację od dostawców
  • Współpraca z działem jakości oraz działem R&D w zakresie dokumentów wymaganych do audytów i procesów zgodności
  • Analiza danych zakupowych oraz przygotowywanie zestawień, raportów i rekomendacji
  • Tworzenie raportów kosztów zakupów, porównań cenowych, analizy terminowości dostaw.
  • Monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności zakupów (KPI), takich jak OTIF, lead time, liczba reklamacji
  • Wsparcie w przygotowywaniu analiz kosztowych i symulacji budżetowych
  • Udział w opracowywaniu zestawień na potrzeby audytów i spotkań strategicznych

 

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację – warunek konieczny (kontakt z zagranicznymi dostawcami, praca z dokumentacją)
  • Znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel (tabele przestawne, funkcje, zestawienia)
  • Zdolności analityczne – umiejętność pracy z danymi i wyciągania trafnych wniosków
  • Dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

 

Oferujemy:

  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie na życie


Rekomendowane oferty

Import Specialist (FMCG)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Microsoft Office
Nowa