Szukamy lidera (lub liderki), który potrafi przekonać klienta i zainspirować kreację. Strateżki (lub stratega), która lubi słuchać ludzi i której ludzie lubią słuchać. Osoby, która z morza danych wyłowi trafny insight i zbuduje wokół niego przekonującą opowieść dla marki.
Zadania:
- rozwijanie – jako partner strategiczny, biznesowy i konsultingowy – silnych relacji z klientami z branży e-commerce i retail oraz budowanie ich zaufania
- prowadzenie kompleksowych projektów strategicznych klientów
- sprawna analiza danych i zaawansowany trendwatching – identyfikowanie kluczowych przewag strategicznych, wyciąganie istotnych wniosków i tworzenie rekomendacji będących podstawą dla skutecznych strategii
- tworzenie briefów, które inspirują teamy kreatywne do tworzenia wybitnych kampanii i nadają im oryginalny kierunek
- organizowanie i prowadzenie warsztatów, które nie tylko promują kulturę innowacji, ale również podnoszą kompetencje zespołu i klientów w zakresie najnowszych trendów i praktyk
- poszukiwanie nowych technologii oraz platform, które mogą zostać wykorzystane do tworzenia innowacyjnych strategii komunikacyjnych i marketingowych
Oczekiwania:
- przynajmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w dziale strategii w agencji reklamowej, digitalowej lub innej firmie z branży komunikacyjnej
- bardzo dobre umiejętności analizowania i interpretacji danych oraz wyciągania z nich trafnych wniosków
- doświadczenie w pracy na różnych projektach, np. tworzenie pozycjonowania marki, prowadzenie warsztatów kreatywnych, projektowanie kampanii 360, tworzenie customer journey, generowanie wraz z kreacją pomysłów do social mediów czy współpraca z influencerami
- znajomość nowych mediów (kanały, formaty, trendy)
- świetne umiejętności prezentacyjne – jasny i logiczny flow w przekazywaniu swoich myśli i „sprzedawanie” wybranej koncepcji w ciekawy i przekonujący sposób
- żywe zainteresowanie AI z chęcią włączania jej w planowanie strategiczne i realizację kampanii
- chęć uczenia się i dzielenia wiedzą ze współpracownikami młodszymi stażem
- biegła znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- szansę na pracę z dużymi markami i uczestnictwo w nagradzanych projektach
- pracę w agencji reklamowej znanej z silnych kompetencji strategicznych
- onboarding dla nowych osób wraz z przydzieleniem firmowego opiekuna na pierwsze miesiące
- umowę o pracę lub kontrakt B2B
- możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia zewnętrzne, biblioteka firmowa)
- możliwość korzystania z wielu narzędzi AI, zarówno autorskich, jak i rynkowych
- pracę w modelu hybrydowym
- prywatną opiekę medyczną (TU Zdrowie)
- dodatkowy dzień urlopu dla osób wykorzystujących w pełni urlop w danym roku kalendarzowym
- opiekę psychologiczną (Laboratorium Psychoedukacji)
- Dzień na U, czyli dodatkowy wolny dzień na ważne dla kobiet i mężczyzn badania profilaktyczne
- dofinansowanie abonamentu MultiSport
- możliwość konsultacji z zewnętrznym coachem
- biuro usytuowane w zielonej części Żoliborza, w pobliżu Centrum Olimpijskiego, Klubu Sportowego „Spójnia” i stadniny koni
- biuro otwarte dla czworonogich przyjaciół naszych pracowników
- ping-pong i piłkarzyki na terenie biura
- klimatyczną kantynę z gorącą kawą
- owocowo-warzywne wtorki ;-P
- foodtrucki na różne dni tygodnia na terenie kompleksu
- spotkania i imprezy integracyjne, zarówno w ramach zespołów, jak i dla całej agencji
- brak dress code’u