Oferty
Creative Project Coordinator
Marketing

Creative Project Coordinator

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa

Wymagane umiejętności

digital marketing

skuteczna komunikacja

komunikatywność

odpowiedzialność

account manager

organizacja pracy

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

DDB Warszawa to jedna z największych i najbardziej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce, znana z łączenia silnej strategii z wyjątkową kreacją.

Jesteśmy nowoczesną agencją reklamową tworzącą wielokanałowe kampanie reklamowe.

Wierzymy, że kreatywność jest największą siłą w biznesie. Uważamy, że strategie oparte na insightach i danych powinny być trampoliną do

nieoczekiwanych kreatywnych pomysłów, które przynoszą wyjątkowe rezultaty. "Unexpected works" to nasze credo. Zdobyliśmy najwięcej nagród Effie wśród wszystkich polskich agencji. W 2024 roku, drugi raz z rzędu zostaliśmy uznani za najbardziej kreatywna agencję w Polsce.

Od lat dostarczamy ogromne platformy komunikacyjne i małe kreatywne diamenty.

Wprowadzamy i budujemy marki na kilkunastu rynkach. Jesteśmy autorami poruszających kampanii społecznych, które starają się uczynić świat lepszym miejscem.

Do naszych obecnych klientów należą McDonald's, PEPCO, Allegro, VW, Porsche, Spotify, Durex, OLX, Pepsico, Tchibo.


Obecnie szukamy osoby na stanowisko:


Creative Project Coordinator


(nr ref. 32/24)


Wymagania:



  • 2-letnie doświadczenie w koordynacji projektów digital, ATL i BTL w agencji reklamowej lub branży kreatywnej (np. domu produkcyjnym) jako account lub project manager
  • rozumienie specyfiki pracy kreatywnej
  • zdolność do koordynacji pracy zespołów projektowych
  • znajomość formatów display i social mediowych, doświadczenie w pracy z media planem
  • umiejętność zarządzania wieloma tematami jednocześnie
  • talent do nawiązywania i budowania relacji z ludźmi
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego


Zadania:


  • koordynacja dużych projektów i produkcji wewnątrz agencji z zakresu digital, ATL i BTL
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami agencji, w tym z działem kreacji i produkcji
  • kontakt z podwykonawcami
  • opracowywanie harmonogramów i kosztorysów projektów
  • zarządzanie procesem wykorzystujące narzędzia do koordynacji projektów


Oferujemy:

  • udział w projektach agencji dla największych marek
  • udział w projektach ważnych społecznie
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia zewnętrzne, biblioteka firmowa)
  • umowa o pracę lub kontrakt b2b
  • praca w modelu hybrydowym
  • dodatkowy dzień urlopu dla osób wykorzystujących w pełni urlop w danym roku kalendarzowym
  • prywatna opieka medyczna (TU Zdrowie)
  • opieka psychologiczna (Laboratorium Psychoedukacji)
  • Dzień na U, czyli dodatkowy wolny dzień na ważne dla kobiet i mężczyzn badania profilaktyczne
  • dofinansowanie abonamentu MultiSport
  • możliwość konsultacji z zewnętrznym coachem
  • biuro usytuowane w zielonej części Żoliborza, w pobliżu Centrum Olimpijskiego, Klubu Sportowego „Spójnia” i stadniny koni
  • biuro otwarte dla czworonogich przyjaciół naszych pracowników
  • ping-pong i piłkarzyki na terenie biura
  • klimatyczna kantyna z gorącą kawą
  • owocowo-warzywne wtorki ;-P
  • foodtracki na różne dni tygodnia na terenie kompleksu
  • spotkania i imprezy integracyjne, zarówno w ramach zespołów, jak i dla całej agencji
  • brak dress code’u

Sprawdź podobne oferty pracy

B2B Marketing Expert

Nowa
8 000 - 12 000 pln
Innovatika
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
performance marketing
język angielski
social media
Nowa

Brand Strategist

Nowa
Admind
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing
strategy
English
Nowa

Brand Manager

Nowa
12 000 - 14 000 pln
MyBestPharm S.A.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
influencer marketing
digital marketing
Brand Manager
Nowa

Samodzielny Mid/Sr Specjalista Marketing Automation

Nowa
ROXART Agency
Białystok
, Praca zdalna
Zdalnie
empatia
B2B marketing
e-mail marketing
Nowa

Paid media specialist

Nowa
Ancymony (*ancy)
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
skuteczność w działaniu
media społecznościowe
narzędzia analityczne
Nowa