Już dziś szukamy kolejnego członka zespołu w Decathlon Polska, który będzie odpowiadał za kampanie reklamowe Google.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Zarządzanie kampaniami Google Ads,
- Zarządzanie innymi kampaniami reklamowymi (np. Petal Search, Bing Ads),
- Tworzenie bieżących raportów i analiz związanych z performance marketingiem oraz z działem Decathlon.pl,
- Analizowanie procesów mających wpływ na działania kanałów performance marketing,
- Dbanie o spójność w powierzonych kanałach,
- Testowanie i wdrażanie rozwiązań komunikacyjnych obejmujących wszystkie kanały,
- Współpraca z m. in. z firmami zewnętrznymi, międzynarodowym działem Analityki oraz międzynarodową grupą zrzeszającą specjalistów digital w ramach firmy,
- Współpraca z managerami i specjalistami wewnątrz firmy w ramach swoich i ich projektów.
Wymagania:
- Doświadczenie minimum 2 lata na analogicznym stanowisku po stronie klienta lub agencji,
- Otwarty umysł,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Samodzielność w pracy,
- Doświadczenie w pracy z Jira,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Co oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź B2B,
- Pracę w systemie hybrydowym (zdalna/Warszawa Targówek),
- Ścisłą współpracę z międzynarodowym zespołem,
- Indywidualną ścieżkę rozwoju wraz ze szkoleniami, które sam zaproponujesz,
- Prywatną opiekę medyczną oraz szereg dodatkowych benefitów,
- Sportową i wyjątkową atmosferę pracy.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej! Dziękuję!