Specjalista ds. Administracji
ks. Ignacego Skorupki 5, Warszawa
DelayFix
Miejsce pracy: Warszawa / biuro DelayFix
Tryb pracy: stacjonarny (biuro firmy)
Opis stanowiska
DelayFix to zespół ludzi, których łączy pasja pomagania pasażerom w uzyskiwaniu należnych im odszkodowań od linii lotniczych. Do naszego zespołu administracyjnego poszukujemy osoby, która zadba o sprawny obieg dokumentów i korespondencji – tak, by procesy prawne i obsługa klientów przebiegały bez zakłóceń.
Stanowisko ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia płynnej współpracy pomiędzy działami – w szczególności z Działem Prawnym – oraz dla terminowego przekazywania dokumentacji sądowej, pism procesowych i korespondencji od klientów oraz przewoźników lotniczych.
Cel stanowiska
Rolą Specjalisty ds. Administracji w DelayFix jest zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentacji – w szczególności wysyłki pism procesowych, rejestrowania korespondencji przychodzącej oraz wspierania organizacji pracy zespołów. To stanowisko wspiera codzienną misję DelayFix – skuteczne i profesjonalne pomaganie pasażerom w dochodzeniu ich praw.
Zakres obowiązków
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
prowadzenie archiwum – porządkowanie, ewidencjonowanie i udostępnianie dokumentacji innym Departamentom,
kompleksowa obsługa obiegu dokumentów sądowych oraz dokumentów od linii lotniczych i kancelarii,
ustalanie cedentów w sprawach sądowych,
obsługa korespondencji sądowej otrzymywanej za pośrednictwem Portalu Informacyjnego Sądów Powszechnych,
kontakt z listonoszem i placówką Poczty Polskiej w zakresie wysyłki i odbioru przesyłek,
współpraca z Działem Prawnym w zakresie terminowej wysyłki pism procesowych,
inne zadania administracyjne zlecane przez przełożonego.
Wymagania
doświadczenie w pracy z dokumentacją (mile widziane doświadczenie z dokumentacją sądową lub w kancelarii prawnej / archiwum),
bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność koordynacji dużej liczby dokumentów,
terminowość, dokładność i skrupulatność,
samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętność nadawania priorytetów,
inicjatywa i nastawienie na wsparcie innych oraz rozwiązywanie problemów,
wysoka kultura osobista,
dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook),
umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, skaner),
znajomość pism sądowych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
elastyczne podejście do formy współpracy – umowa o pracę lub umowa zlecenie,
pracę stacjonarną w biurze DelayFix – w zgranym, wspierającym się zespole,
przyjazną atmosferę i realne wsparcie w codziennej pracy,
możliwość zdobycia doświadczenia w branży, w której pomaganie ma realne znaczenie,
współpracę z osobami, dla których satysfakcja klientów jest równie ważna jak efektywność,
udział w procesach administracyjnych wspierających sprawy sądowe naszych klientów,
nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji w Warszawie.
Brzmi jak rola dla Ciebie? Prześlij swoje CV za pośrednictwem formularza na Rocket Jobs lub bezpośrednio na adres: k.adamiak@delayfix.com
Spotkania rekrutacyjne odbywają się stacjonarnie w naszym biurze.
Specjalista ds. Administracji
Specjalista ds. Administracji
ks. Ignacego Skorupki 5, Warszawa
DelayFix