Planowanie, tworzenie, optymalizacja oraz zarządzanie kampaniami Google Ads (głównie Search Ads) i Meta Ads dla sieci spółek stomatologicznych w Grupie Dentity.
Dobór słów kluczowych, bid strategy i grup docelowych w celu zwiększania konwersji, generowania leadów i maksymalizacji wyników
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na pozyskiwanie leadów i konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu.
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych.
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi).
Analiza danych z GA4 oraz raportowanie wyników prowadzonych kampanii, a także rekomendowanie zmian i nowych rozwiązań.
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, managerami placówek stomatologicznych, a także web deweloperem i grafikiem.
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach.
Śledzenie trendów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.
Nasze wymagania
Min. 2-letnie doświadczenie poparte sukcesami, w samodzielnym prowadzeniu kampanii performance, rekomendowane po stronie agencji agencji digital / agencji performance.
Doskonała znajomość środowiska reklamowego Google Ads i Meta Ads.