Grupa dentsu to globalna sieć komunikacji marketingowej stworzona z myślą o przyszłości. W jej skład wchodzą marki: Carat, iProspect, Red8, Amplifi, dentsu X i Dentsu Creative.
Przyjmując skoncentrowane na ludziach podejście do transformacji biznesowej, wykorzystujemy naszą wnikliwość do łączenia marki, contentu, handlu i doświadczenia - wszystko w oparciu o innowacyjną kreatywność.
Nasza główna siedziba znajduje się w Tokio, a 65 000 ekspertów pracuje w czterech regionach (Japonia, Ameryka, EMEA i APAC). dentsu łączy japońską innowacyjność ze zróżnicowaną, globalną perspektywą, aby napędzać rozwój klientów i kształtować społeczeństwo.
Obecnie do dentsu Creative szukamy osoby, która wesprze nas jako: Account Manager (360)
Miejsce pracy: Warszawa
Praca w modelu hybrydowym: 2 dni z biura, 3 dni zdalnie
Będziesz odpowiedzialny/a za:
Obsługę wskazanych Klientów przy kampaniach o charakterze 360 (m.in.: digital, ATL, OOH, adaptacje materiałów z sieci, formaty mediowe);
Zarządzanie projektami/promocjami/aktywacjami/produkcjami Klientów zgodnie z wewnętrznymi procesami (harmonogramem, budżetem, oczekiwanym poziomem jakości);
Utrzymywanie bieżącego kontaktu z Klientami, dbając o zadowolenie i satysfakcję Klienta oraz odpowiadanie na jego briefy;
Koordynację i zarządzanie realizacją poszczególnych zadań w projektach;
Tworzenie harmonogramów i kosztorysów;
Efektywne zarządzanie: ryzykiem projektowym (risk management), zmianami w projekcie (change management), problemami (problem/issue management) oraz jakością (quality management);
W sposób pośredni lub bezpośredni odpowiadać będziesz za wyniki sprzedażowe zawarte w celach biznesowych zespołu poprzez realizację odpowiedniej ilości projektów dla Klienta.
Czego oczekujemy:
Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami w agencji reklamowej lub po stronie Klienta (warunek konieczny);
Znajomości touchpointów mediowych (również niestandardowych), doświadczenia w pracy z media planami i umiejętności czytania specyfikacji mediowej (mile widziana);
Dobrej znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie jak i piśmie;
Umiejętności pracy w wielokulturowym, międzynarodowym środowisku;
Umiejętności zarządzania kilkoma projektami jednocześnie – wielozadaniowość;
Umiejętności tworzenia szczegółowych planów projektowych, harmonogramów i kosztorysów projektów;
Umiejętności działania zgodnie z wyznaczonym procesem i określonymi standardami;
Umiejętności zarządzania zespołem projektowym (m.in.: graficy, copywriterzy, itd.), wyznaczania i koordynowania zadań oraz podejmowania decyzji;
Samodzielności w działaniu, a także skrupulatności i dokładności;
Łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z Klientami, zdolności budowania trwałych i pozytywnych relacji z Klientem, wysokiej kultury osobistej;
Biegłej znajomość MS Office, mile widziana znajomość narzędzia Jira;
Mile widziana znajomość rynku oraz zagadnień z zakresu ATL / BTL / digital / SoMe marketingu / mediów.
Oferujemy:
Pracę w globalnej, dynamicznie rozwijającej się grupie z obszaru komunikacji marketingowej;
Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań;
Możliwość rozwoju w ramach grupy dentsu w Polsce i na świecie;
Szkolenie on-boardingowe;
3 dodatkowe, wolne dni płatne - tzw. „Wellness days”;
2 dodatkowe dni przeznaczone na wolontariat pracowniczy;
Summer Fridays - w okresie wakacyjnym (od czerwca do września, w piątki kończymy pracę 2 godziny wcześniej);
Hybrydowy tryb pracy – zależnie od ustaleń w zespole;
Wewnętrzne programy szkoleniowe;
Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE;
Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;
Finansowane przez pracodawcę Ubezpieczenie na życie UNUM z możliwością rozszerzenia o dodatkowe pakiety;
Kafeteria NAIS;
Dostęp do platformy Mindgram;
Dofinansowanie do karty sportowej Medicover sport lub Multisport (do wyboru) i wiele aktywności sportowych w ramach grup zainteresowania.
W dentsu cenimy różnorodność, równość i inkluzywność. Staramy się, aby każda osoba czuła się swobodnie, była doceniana, szanowana oraz mogła wnosić swoje unikalne doświadczenia i umiejętności do naszej organizacji.
Potwierdza to wynik naszego badania zaangażowania w kategorii szacunek— jestem traktowany/a z szacunkiem i godnością, który wyniósł w tym roku 84%. Zapraszamy do aplikowania osoby o różnych doświadczeniach i kwalifikacjach, które mogą wzbogacić nasz zespół.
Rekomendowane oferty