Grupa dentsu to globalna sieć komunikacji marketingowej stworzona z myślą o przyszłości. W jej skład wchodzą marki: Carat, iProspect, Red8, Amplifi, dentsu X i Dentsu Creative.
Przyjmując skoncentrowane na ludziach podejście do transformacji biznesowej, wykorzystujemy naszą wnikliwość do łączenia marki, contentu, handlu i doświadczenia - wszystko w oparciu o innowacyjną kreatywność.
Nasza główna siedziba znajduje się w Tokio, a 65 000 ekspertów pracuje w czterech regionach (Japonia, Ameryka, EMEA i APAC). dentsu łączy japońską innowacyjność ze zróżnicowaną, globalną perspektywą, aby napędzać rozwój klientów i kształtować społeczeństwo.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko: Digital Analyst.
ZADANIA
- Przeprowadzanie wdrożenia analityki internetowej od A do Z. Uwzględniające Google Analytics, Campaign Manager, Adform i inne dodatkowe platformy. Korzystamy z różnych rozwiązań kontenerowych;
- Przygotowanie projektów/strategii wdrożeniowych pokrywających rozbudowane procesy sprzedażowe;
- Projektowanie i przeprowadzanie testów A/B; -
- Weryfikacja i naprawa pojawiających się błędów trackingu;
- Konfiguracja i audyt Google Analytics;
- Rozwój obecnie funkcjonujących rozwiązań w zakresie raportowania opartych o BigQuery, Tableau, Data Studio;
- Przeprowadzanie analiz, tworzenie raportów i integracja danych. Korzystając zarówno z rozwiązań dostarczanych przez Google, ale również bazując na danych z własnych źródeł;
- Wdrażanie rozwiązań na pograniczu Digital Analytics i Data Science.
OCZEKIWANIA
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy jako Analityk;
- Zawansowana znajomość GTM;
- Doświadczenie w konfiguracji Google Analytics, Google Analytics 4;
- Doświadczenie w implementacji i konfiguracji Google Campaign Manager;
- Dobra znajomość Excela;
- Znajomość zagadnień digital marketingu (SEM, SEO, Programatic, afiliacja etc.);
- Wiedza z obszaru Ad Operations;
- Umiejętność wizualizacji danych (interpretowanie wyników i ich prezentacja);
- Aktualna wiedza z zakresu analityki digital;
- Świadomość nowych narzędzi, funkcjonalności, zmian;
- Bardzo dobra znajomość Looker Studio (dawne Google Data Studio);
- Mile widziana znajomość: BigQuery, Tableau, Java Script (podstawy), Tealium;
- Dobra znajomość SQL.
OFERUJEMY
- Pracę w globalnej, dynamicznie rozwijającej się grupie z obszaru komunikacji marketingowej;
- Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań;
- Możliwość rozwoju w ramach grupy dentsu w Polsce i na świecie;
- Szkolenie on-boardingowe;
- 3 dodatkowe, wolne dni płatne - tzw. „Wellness days”;
- 2 dodatkowe dni przeznaczone na wolontariat pracowniczy;
-
Summer Fridays - w okresie wakacyjnym (od czerwca do września, w piątki kończymy pracę 2 godziny wcześniej);
-
Hybrydowy tryb pracy – zależnie od ustaleń w zespole;
- Wewnętrzne programy szkoleniowe
- Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE;
- Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;
- Finansowane przez pracodawcę Ubezpieczenie na życie UNUM z możliwością rozszerzenia o dodatkowe pakiety;
- Kafeteria NAIS;
- Dostęp do platformy Mindgram;
- Dofinansowanie do karty sportowej Medicover sport lub Multisport (do wyboru) i wiele aktywności sportowych w ramach grup zainteresowania.
W dentsu cenimy różnorodność, równość i inkluzywność. Staramy się, aby każda osoba czuła się swobodnie, była doceniana, szanowana oraz mogła wnosić swoje unikalne doświadczenia i umiejętności do naszej organizacji.
Potwierdza to wynik naszego badania zaangażowania w kategorii szacunek— jestem traktowany/a z szacunkiem i godnością, który wyniósł w tym roku 84%. Zapraszamy do aplikowania osoby o różnych doświadczeniach i kwalifikacjach, które mogą wzbogacić nasz zespół.