Twoja przyszła firma
Naszym klientem jest międzynarodowa instytucja finansowa oferująca klientom usługi bankowości. Od 20 lat działa na rynku polskim, wspierając branżę motoryzacyjną oraz marki znane na całym świecie.
Wspólnie poszukujemy osoby, która dołączy do organizacji jako Asystent_ka administracji i wesprze zespół Rent-a-car w codziennych zadaniach związanych z administrowaniem umowami, danymi w systemie i cyklem wynajmu floty samochodowej.
Oczekiwania
- Pierwsze doświadczenie w szeroko rozumianej administracji
- Doświadczenie związane z wypożyczaniem samochodów nie jest wymagane, ale będzie bardzo dużym plusem
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Znajomość pakietu MS Office
- Chęć długofalowej współpracy i rozwoju w międzynarodowej firmie
- Doświadczenie w pracy z dokumentami
- Umiejętności analityczne
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Skrupulatność i rzetelność
Obowiązki
- Tworzenie i dystrybuowanie umów
- Archiwizacja dokumentów w systemie wewnętrznym
- Rejestracja i weryfikacja dostępności, stanu i wyposażenia samochodów w systemach firmowych
- Zestawienia zleceń dla myjni samochodowych i innych podwykonawców
- Weryfikacja i procesowanie faktur
- Segregowanie wiadomości na skrzynce zespołowej
- Kontrola wydań i zwrotów aut w systemie
- Wsparcie w procesie wprowadzania nowych pojazdów do floty
- Zarządzanie procesem wycofywania pojazdów z obrotu
- Weryfikacja przeterminowanych należności za najem średnioterminowy
- Przygotowywanie raportu przeterminowanych należności klientów Rent-a-Car (kontakt telefoniczny z klientami w celu wyjaśnień powstałych zaległości płatniczych i przekazywanie spraw do działu windykacji)
- Przygotowywanie cyklicznych raportów
Oferta
- praca od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin
- praca hybrydowa: 2 dni tygodniowo z domu, 2 dni tygodniowo w biurze przy Rondzie ONZ, 1 dzień w tygodniu w lokalizacji w pobliżu Centrum Łopuszańska 22
- karta Multisport, ubezpieczenie medyczne Medicover
- start możliwy od zaraz