Twoja przyszła firma
Dla naszego Klienta - niemieckiej firmy oferującej usługi w zakresie płatności i rozwiązań dla mobilności (karty paliwowe i ładowania, rozwiązania związane z oplatami drogowymi, narzędzia do zarządzania flotą) - poszukujemy osoby na stanowiko Asystentka/Asystent ds. Administracji.
Oczekiwania
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy.
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego albo j. ukraińskiego lub rosyjskiego.
- Rzetelność i terminowość w realizacji zadań.
- Mile widziany student o kierunkach ekonomicznych, transport i logistyka.
- Obsługa pakietu MS Office.
- Mile widziana znajomość systemu SAP, CRM.
Obowiązki
- Realizacja lub procesowanie zamówień w systemie.
- Wprowadzanie danych do SAP i CRM.
- Obsługa mailowa klienta – kompletowanie dokumentów dotyczących zamówień m.in. kart/urządzeń/ zwrotów podatku VAT.
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
- Prowadzenie prac administracyjnych.
- Archiwizacja dokumentów.
- Obsługa połączeń telefonicznych.
Oferta
- Możliwość pracy hybrydowej (2 dni pracy z domu).
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę zlecenie.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z systemami CRM (SAP).
- Rozwój umiejętności i zdobycie doświadczenia na stanowisku administracyjnym.
- Praca w Centrum Warszawy.