Twoja przyszła firma
Dla naszego Klienta - firmy z branży sprzętu medycznego, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Key Account Managera do pracy na terenie Polski Północno-Wschodniej.
Oczekiwania
- Min. 2-letnie doświadczenia w sprzedaży sprzętu medycznego na rynku szpitalnym (sprzęt inwestycyjny - np. wyposażenie bloku operacyjnego, centralne sterylizatornie)
- Doświadczenie i relacje w środowisku szpitalnym
- Znajomość specyfiki rynku medycznego
- Wykształcenie wyższe
- Łatwość w nawiązywaniu relacji
- Proaktywność, zaangażowanie
- Dobra znajomość języka agielskiego (dokumentacja oraz szkolenia)
- Znajomość obszaru zamówień publicznych
- Znajomość pakietu MS Office, CRM
- Prawo Jazdy kat.B
Obowiązki
- Sprzedaż oraz zarządzanie portfolio produktów w zakresie zaplanowania procesu inwestycyjnego zakupu sprzętu medycznego
- Prowadzenie i nadzór nad realizacją projektów
- Koordynacja procesu instalacji
- Ścisła współpraca wewnątrzdziałowa
- Realizacja planów sprzedażowych
- Nawiązywanie, utrzymywanie oraz dbanie o relacje i kontakty z klientami na podległym terenie
- Prowadzenie prezentacji, szkoleń dla klientów z zakresu oferowanych rozwiązań
- Współpraca z biurami projektowymi, projektantami szpitala
Oferta
- Możliwość rozwoju oraz poszerzenia doświadczenia w rozwijającej się firmie
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów oraz narzędzi pracy
- Praca w pozytywnej atmosferze