Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

komunikatywność

Profesjonalizm

obsługa klienta

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Twoja przyszła firma

Dla naszego Klienta - skandynawskiego lidera produkcji sprzętu AGD. Organizacji wyróżnionej jako jedno z Najlepszych Miejsc Pracy w 2021 roku w plebiscycie TOP Employer Europe. Poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.


Oczekiwania

  • Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta lub/i sprzedaży (bezpośredniej/telefonicznej),
  • Pozytywne podejście, uśmiech i chęć rozwoju,
  • Komunikatywność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Wysoką kulturę osobistą i profesjonalizm,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego.


Obowiązki

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta korzystającego z produktów firmy,
  • Odbieranie połączeń przychodzących, prowadzenie korespondencji mailowej, odpowiadanie na zapytania oraz rozwiązywanie problemów,
  • Przedstawianie oferty firmy oraz zarządzanie danymi w wewnętrznym systemie,
  • Proponowanie nowych produktów i usług.


Oferta

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z systemem premiowym,
  • Biuro w świetnej lokalizacji - okolice Ronda Daszyńskiego,
  • Benefity pozapłacowe (min. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki pracownicze),
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16/9-17/10-18,
  • Hybrydowy model pracy,
  • Współpracę w długiej perspektywie z realnymi możliwościami rozwoju.

Rekomendowane oferty

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Blender
2D
Nowa