Performance Marketing Specialist (PPC, Social)

Marketing

Performance Marketing Specialist (PPC, Social)

Marketing

-, Wrocław +2 Lokalizacje

Deweloperni

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Google Ads
Meta Ads
tiktok ads
performance marketing
Google Analytics
digital marketing

Znajomość języków

Polski: C2

Mile widziane

LinkedIn Ads

Opis stanowiska

Szukamy osoby, która łączy kreatywność z analityką i potrafi przekładać dane na realne wyniki. Jeśli lubisz testować, optymalizować, zadawać pytania i szukać rozwiązań, które naprawdę działają – dołącz do naszego zespołu. Nasza agencja mocno działa w branży nieruchomości 🏢, dlatego potrzebujemy kogoś, kto dobrze odnajdzie się w tym segmencie.



Twoje zadania:

  • generowanie leadów sprzedażowych,

  • planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Meta Ads, Google Ads, LinkedIn Ads i TikTok Ads,

  • tworzenie i realizacja strategii performance dla marek z obszaru nieruchomości oraz naszych brandów wewnętrznych,

  • analiza wyników, raportowanie i rekomendowanie działań,

  • współpraca z zespołem kreatywnym przy przygotowaniu kreacji i copy,

  • współpraca przy tworzeniu stron, landing page’y oraz innych narzędzi marketingowych.



Wymagania:

  • minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads i Meta Ads,

  • minimum 1–2 lata doświadczenia w agencji marketingowej,

  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii o różnych poziomach budżetów,

  • umiejętność analizowania wyników i wyciągania trafnych wniosków biznesowych,

  • bardzo dobra znajomość Google Analytics (GA4) oraz praktyczne wykorzystanie danych do optymalizacji kampanii,

  • praktyczna umiejętność konfiguracji tagów, eventów i konwersji w Google Tag Managerze,

  • proaktywność i chęć testowania nowych rozwiązań,

  • dobra organizacja pracy i uporządkowane podejście do projektów,

  • umiejętność pracy z zespołem kreatywnym,

  • wysoka samodzielność i odpowiedzialność w działaniu.



Mile widziane:

  • doświadczenie w innych obszarach digital marketingu,

  • zdolności copywriterskie i umiejętność tworzenia angażujących treści,

  • znajomość narzędzi do automatyzacji marketingu.



Co oferujemy?

  • pracę w pełni zdalną,

  • umowę B2B lub UoP,

  • możliwość rozwoju w projektach dla rynku nieruchomości,

  • wsparcie zespołu kreatywnego,

  • realny wpływ na kierunek i wyniki prowadzonych projektów,

  • pakiet prywatnej opieki medycznej,

  • możliwość pracy projektowej lub na część etatu.



Jak aplikować?

Kliknij Aplikuj i prześlij swoje CV oraz linki do projektów, którymi zarządzałeś lub zarządzałaś.

Jeśli masz case study albo konkretne przykłady skutecznie zrealizowanych kampanii – koniecznie się nimi pochwal.


Do zobaczenia na rozmowie!

Wymagane umiejętności

Google Ads
Meta Ads
tiktok ads
performance marketing
Google Analytics
digital marketing

Znajomość języków

Polski: C2

Mile widziane

LinkedIn Ads

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 14.11.2025

Performance Marketing Specialist (PPC, Social)

Podsumowanie oferty

Performance Marketing Specialist (PPC, Social)

-, Wrocław

Deweloperni

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Łukasz Jaronik Brandmaster z siedzibą w Warszawie, ul. Marszałkowska 107, (dalej jako "administra... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.