Stanowisko: Account Manager – technologie B2B
Wymagania:
- minimum 5 lat doświadczenia w branży PR
- znajomość zagadnień z zakresu nowych technologii w sektorze B2B
- znajomość rynku mediów w sektorze B2B
- umiejętność planowania strategicznego
- łatwość w pisaniu i redagowaniu tekstów technologicznych i biznesowych
- znajomość LinkedIn będzie dodatkowym atutem
- zdolności organizacyjne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- ukończone studia wyższe (preferowane kierunki: filologia polska, dziennikarstwo, PR)
Znajomość języków obcych: biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Zakres obowiązków:
- tworzenie planów strategicznych
- kontakt z przedstawicielami mediów i budowanie długofalowych relacji
- tworzenie materiałów prasowych (artykuły, informacje, prezentacje)
- redagowanie treści na LinkedIn
- organizacja imprez i wydarzeń specjalnych, w tym wirtualnych konferencji
- monitorowanie rezultatów kampanii PR oraz publikacji pojawiających się w mediach
- raportowanie efektów
Gwarantowane:
- konkurencyjny system wynagradzania i premiowania
- pakiet szkoleniowy „na start” – szkolenia medialne, kryzysowe, strategiczne
- możliwość współpracy w modelu hybrydowym (praca zdalna + biurowa)
- zdobycie wiedzy i nowych doświadczeń z dziedziny PR, marketingu, nowych mediów w projektów dla największych światowych marek
- ciekawe projekty łączące PR, Social Media i Content Marketing
Kontakt:
kontakt@dfusion.pl z dopiskiem w tytule Account Manager/B2B
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty