Account Manager - Technologie B2B
Nowa
Marketing

Account Manager - Technologie B2B

Warszawa
9 000 - 11 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
9 000 - 11 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

PR/public relations

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Stanowisko: Account Manager – technologie B2B


Wymagania:

- minimum 5 lat doświadczenia w branży PR

- znajomość zagadnień z zakresu nowych technologii w sektorze B2B

- znajomość rynku mediów w sektorze B2B

- umiejętność planowania strategicznego

- łatwość w pisaniu i redagowaniu tekstów technologicznych i biznesowych

- znajomość LinkedIn będzie dodatkowym atutem

- zdolności organizacyjne

- umiejętność pracy pod presją czasu

- ukończone studia wyższe (preferowane kierunki: filologia polska, dziennikarstwo, PR)


Znajomość języków obcych: biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie


Zakres obowiązków:

- tworzenie planów strategicznych

- kontakt z przedstawicielami mediów i budowanie długofalowych relacji

- tworzenie materiałów prasowych (artykuły, informacje, prezentacje)

- redagowanie treści na LinkedIn

- organizacja imprez i wydarzeń specjalnych, w tym wirtualnych konferencji

- monitorowanie rezultatów kampanii PR oraz publikacji pojawiających się w mediach

- raportowanie efektów


Gwarantowane:

- konkurencyjny system wynagradzania i premiowania

- pakiet szkoleniowy „na start” – szkolenia medialne, kryzysowe, strategiczne

- możliwość współpracy w modelu hybrydowym (praca zdalna + biurowa)

- zdobycie wiedzy i nowych doświadczeń z dziedziny PR, marketingu, nowych mediów w projektów dla największych światowych marek

- ciekawe projekty łączące PR, Social Media i Content Marketing



Kontakt: 

kontakt@dfusion.pl z dopiskiem w tytule Account Manager/B2B

9 000 - 11 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Marketingu B2B

Nowa
8 000 - 10 000 PLN/mies.
EAP24
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
B2B marketing
content marketing
digital marketing
Nowa