Szukamy człowieka, który na hasło "performance marketing" może opowiadać nam bez końca o reklamie w mediach cyfrowych, słupkach, wskaźnikach, kampaniach, systemach reklamowych i sieciach afiliacyjnych z taką pasją i zaangażowaniem, że szybko pójdziemy po colę i popcorn, by słuchać go dalej. A wcześniej zadzwonimy do kumpli z zaprzyjaźnionych agencji. Szukamy performance marketera z powołaniem, którego wiedza i doświadczenie pozwolą na efektywną realizację międzynarodowych kampanii on-line. Szukamy profesjonalisty, który nie boi się wyzwań, wie co to "deadline" i "asap" i "umie w internet". Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie - aplikuj!
Zakres obowiązków:
- Planowanie, zakup mediów
- Wdrażanie i prowadzenie kampanii reklamowych na platformach Google, Facebook, Twitter, Linkedin i innych kanałach digital
- Monitorowanie i optymalizacja kampanii
- Planowanie słów kluczowych
- Raportowanie wyników
- Współpraca i wsparcie grafików i copywriterów
- Research i analiza zachowań użytkowników na różnych rynkach
Wymagania:
- Znajomość zasad funkcjonowania systemów reklamowych (AdWords, GDN, Facebook, Linkedin, Twitter, RTB, sieci afiliacyjnych) oraz narzędzi
- Znajomość narzędzi wspierających działania performance marketingu oraz GA i GTM
- Minimum 2 lata doświadczenia w marketingu online: planowanie i realizacja kampanii performance marketingu
- Umiejętności analityczne - śledzenie konwersji, testy A/B/C, wyciąganie wniosków na podstawie GA
- Wiedza na temat trendów i nowinek dotyczących performance marketingu
- Znajomość angielskiego na poziomie FCE
- Znajomość innych języków będzie dodatkowych atutem
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę przy ciekawych, międzynarodowych projektach
- Doskonałą atmosferę i zgrany zespół współpracowników