tworzenie długofalowych relacji oraz wspieranie partnerów w efektywnej sprzedaży naszych usług hostingowych,
rozwój kanałów partnerskich (np. agencje, resellerzy, integratorzy, software house’y),
wspieranie strategii wzrostu firmy na rynku lokalnym i międzynarodowym,
kreowanie i opracowywanie strategii partnerskich,
zarządzanie umowami partnerskimi i negocjacjami,
analizę trendów rynkowych,
realizację i działania operacyjne związane z wynegocjowanymi partnerstwami.
Nasze oczekiwania:
min. 2–3 lata doświadczenia np. jako Partnership Manager, Business Development Manager, Key Account Manager,
znajomość modelu współpracy partnerskiej (reseller, afiliacja, white label, itp.) oraz MSP, VAR, Integratorzy,
doświadczenie poparte wynikami sprzedażowymi w pracy na własnym portfelu klientów lub w pozyskiwaniu kluczowych klientów,
praktyczne doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii współpracy partnerskiej – od koncepcji po egzekucję,
doskonałe umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe w sektorze B2B (SMB i Enterprise),
umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych,
bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i wysoka proaktywność,
umiejętność analitycznego myślenia i długofalowego planowania działań sprzedażowych,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego – pozwalająca na komunikację z partnerami zagranicznymi,
praktyczna znajomość narzędzi CRM, marketing automation i cold mailing,
doświadczenie w prowadzeniu procesów pozyskiwania, onboardingu kluczowych klientów i reprezentowania firmy na zewnątrz (np. targi, prelekcje, meetupy, business mixery).
Mile widziane:
kontakty w branży webowej (agencje, freelancerzy, software house'y),
doświadczenie w branży hostingowej, IaaS, SaaS lub pokrewnej,
znajomość lokalnych i międzynarodowych uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku hostingowego.
Co możemy Ci zaoferować:
pracę w stabilnej firmie z kilkunastoletnią tradycją,
stałe wynagrodzenie na umowie B2B (lub umowa o pracę), podstawa od 12 000 do 18 000 PLN brutto miesięcznie, w zależności od formy umowy, doświadczenia i kwalifikacji,
system premiowy uzależniony od osiąganych wyników i realizacji celów sprzedażowych,
służbowy laptop,
dofinansowanie do karty Multisport i opieki medycznej w PZU,
dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin,
dobrze skomunikowane biuro w Warszawie, praca hybrydowa lub zdalna.