Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
Performance Marketing Specialist
Szukamy osoby, która świetnie rozumie płatne kanały digital marketingu, wie które metryki są ważne i kiedy. Rozumiesz liczby i potrafisz im nadać kontekst biznesowy, a do tego bardzo dobrze poruszasz się po różnych narzędziach PPC? Jeśli do tego chcesz aby Twoje kampanie przekładały się nie tylko na rosnący biznes, ale też miały dobry wpływ na zdrowie pacjentów - to znaczy, że jesteś naszym idealnym kandydatem.
Twoje główne zadania:
Planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii w płatnych kanałach, szczególnie w
środowisku Google Ads i Meta Ads,
Codzienna praca z kontami reklamowymi: setup nowych kampanii, testowanie kreacji, rozszerzanie grup docelowych
Analiza wyników i bieżąca optymalizacja kampanii na wielu kanałach dla kilku brandów własnych
Monitorowanie trendów i aktualizacji w systemach reklamowych
Współpraca z resztą zespołu marketingowego nad contentem dopasowanym do realiów kanałów PPC
Udział w planowaniu aktywacji sezonowych, launchów nowych produktów i rozpisywaniu budżetów partnerskich
Bieżąca analiza i monitorowanie KPI marketingowych skumulowanych z wielu kanałów i kampanii
Twoje doświadczenie i umiejętności:
Masz min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii PPC
Biegle poruszasz się w środowisku Google Ads i Meta, ale masz doświadczenie z innymi płatnymi kanałami marketingowymi
Biegle znasz Google Analytics i umiesz interpretować wyniki kampanii prowadzanych na wielu kanałach równolegle
Znasz e-commerce i umiesz tworzyć kampanie, które realnie wspierają sprzedaż, ale też uwzględniają potrzeby klienta i cykl zakupowy w branży medycznej
Rozumiesz wskaźniki efektywności, potrafisz je policzyć, ale przede wszystkim nadajesz im kontekst i wyciągasz wnioski, które mogą mieć przełożenie na biznes
Lubisz działać, testować i eksperymentować z kampaniami PPC
Dobrze rozumiesz cały ekosystem marketingowy, ale świetnie znasz zależności pomiędzy różnymi kanałami digital
Znasz podstawy feedów produktowych, Google Merchant Center i integracji kampanii z systemami e-commerce
Potrafisz pracować w zespole, ale też bardzo dobrze zarządzasz swoim własnym czasem
Mile widziane (ale nie wymagane):
Doświadczenie bezpośrednio w e-commerce z branży medycznej lub agencji digital pracującej dla takiej branży
Dobra znajomość systemów marketing automation
Świetna znajomość Google Tag Manager
Świetna znajomość tajników integracji GA4
Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B
Pracę w firmie, której misją jest poprawianie jakości życia osób chorych na cukrzycę
Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach oraz prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny
Elastyczny czas pracy
Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę
Samodzielność w działaniu, rzetelne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych
Rekomendowane oferty