Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
Szukamy osoby, która świetnie rozumie płatne kanały digital marketingu, wie które metryki są ważne i kiedy. Rozumiesz liczby i potrafisz im nadać kontekst biznesowy, a do tego bardzo dobrze poruszasz się po różnych narzędziach PPC? Jeśli do tego chcesz aby Twoje kampanie przekładały się nie tylko na rosnący biznes, ale też miały dobry wpływ na zdrowie pacjentów - to znaczy, że jesteś naszym idealnym kandydatem.
- Planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii w płatnych kanałach, szczególnie w
- środowisku Google Ads i Meta Ads,
- Codzienna praca z kontami reklamowymi: setup nowych kampanii, testowanie kreacji, rozszerzanie grup docelowych
- Analiza wyników i bieżąca optymalizacja kampanii na wielu kanałach dla kilku brandów własnych
- Monitorowanie trendów i aktualizacji w systemach reklamowych
- Współpraca z resztą zespołu marketingowego nad contentem dopasowanym do realiów kanałów PPC
- Udział w planowaniu aktywacji sezonowych, launchów nowych produktów i rozpisywaniu budżetów partnerskich
- Bieżąca analiza i monitorowanie KPI marketingowych skumulowanych z wielu kanałów i kampanii
- Masz min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii PPC
- Biegle poruszasz się w środowisku Google Ads i Meta, ale masz doświadczenie z innymi płatnymi kanałami marketingowymi
- Biegle znasz Google Analytics i umiesz interpretować wyniki kampanii prowadzanych na wielu kanałach równolegle
- Znasz e-commerce i umiesz tworzyć kampanie, które realnie wspierają sprzedaż, ale też uwzględniają potrzeby klienta i cykl zakupowy w branży medycznej
- Rozumiesz wskaźniki efektywności, potrafisz je policzyć, ale przede wszystkim nadajesz im kontekst i wyciągasz wnioski, które mogą mieć przełożenie na biznes
- Lubisz działać, testować i eksperymentować z kampaniami PPC
- Dobrze rozumiesz cały ekosystem marketingowy, ale świetnie znasz zależności pomiędzy różnymi kanałami digital
- Znasz podstawy feedów produktowych, Google Merchant Center i integracji kampanii z systemami e-commerce
- Potrafisz pracować w zespole, ale też bardzo dobrze zarządzasz swoim własnym czasem
Mile widziane (ale nie wymagane):
- Doświadczenie bezpośrednio w e-commerce z branży medycznej lub agencji digital pracującej dla takiej branży
- Dobra znajomość systemów marketing automation
- Świetna znajomość Google Tag Manager
- Świetna znajomość tajników integracji GA4
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B
- Pracę w firmie, której misją jest poprawianie jakości życia osób chorych na cukrzycę
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach oraz prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny
- Elastyczny czas pracy
- Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę
- Samodzielność w działaniu, rzetelne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych