Obecnie do naszego zespołu poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia IT - pierwsza linia wsparcia, który wesprze naszych użytkowników, zadba o jakość procesów wsparcia oraz pomoże rozwijać naszą bazę wiedzy i dokumentację IT.
Zakres obowiązków:
· Analiza i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników (I linia wsparcia),
· Współpraca z wewnętrznym działem IT oraz firmami zewnętrznymi w zakresie eskalacji i rozwiązywania problemów,
· Podstawowa administracja systemami IT w firmie,
· Tworzenie oraz rozwijanie bazy wiedzy i dokumentacji,
· Opracowywanie instrukcji użytkowników oraz prowadzenie szkoleń z działania systemów dla użytkowników końcowych,
· Monitorowanie i optymalizacja KPI dla procesów wsparcia IT.
Wymagania:
· Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (np. helpdesk, wsparcie IT).
· Znajomość obsługi narzędzi wspierających pracę HelpDesk, np: JIRA, Confluence,
· Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
· Komunikatywność oraz chęć dzielenia się wiedzą,
· Mile widziana znajomość branży e-commerce,
· Chęć rozwoju w kierunku programowania, analizy biznesowo-systemowej lub testowania oprogramowania.
Co oferujemy:
· Umowę o pracę (lub inna fromę w zależności od preferencji),
· Szereg benefitów (opieka medyczna, karta \multisport\ubezpieczenie na życie),
· Możliwość pracy hybrydowej (lokalizacja biura - Opacz-Kolonia k.Warszawy)
· Możliwość rozwoju w dynamicznym środowisku e-commerce,
· Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu,
· Spotkania integracyjne.
Rekomendowane oferty