Oferty
Specjalista ds. wsparcia IT - pierwsza linia wsparcia
Obsługa klienta

Specjalista ds. wsparcia IT - pierwsza linia wsparcia

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

branża IT

Opis stanowiska

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia IT - pierwsza linia wsparcia, który wesprze naszych użytkowników, zadba o jakość procesów wsparcia oraz pomoże rozwijać naszą bazę wiedzy i dokumentację IT.


Zakres obowiązków:

· Analiza i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników (I linia wsparcia),

· Współpraca z wewnętrznym działem IT oraz firmami zewnętrznymi w zakresie eskalacji i rozwiązywania problemów,

· Podstawowa administracja systemami IT w firmie,

· Tworzenie oraz rozwijanie bazy wiedzy i dokumentacji,

· Opracowywanie instrukcji użytkowników oraz prowadzenie szkoleń z działania systemów dla użytkowników końcowych,

· Monitorowanie i optymalizacja KPI dla procesów wsparcia IT.


Wymagania:

· Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (np. helpdesk, wsparcie IT).

· Znajomość obsługi narzędzi wspierających pracę HelpDesk, np: JIRA, Confluence,

· Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.

· Komunikatywność oraz chęć dzielenia się wiedzą,

· Mile widziana znajomość branży e-commerce,

· Chęć rozwoju w kierunku programowania, analizy biznesowo-systemowej lub testowania oprogramowania.


Co oferujemy:

· Umowę o pracę (lub inna fromę w zależności od preferencji),

· Szereg benefitów (opieka medyczna, karta \multisport\ubezpieczenie na życie),

· Możliwość pracy hybrydowej (lokalizacja biura - Opacz-Kolonia k.Warszawy)

· Możliwość rozwoju w dynamicznym środowisku e-commerce,

· Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu,

· Spotkania integracyjne.


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

CPQ Solutions Engineer

Nowa
PandaDoc
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Salesforce
CRM
dynamics
Nowa

Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Nowa
5 000 - 7 000 PLN
Grupa Komputronik
Poznań
dobra organizacja pracy
konsultant
komunikatywność
Nowa

L1 Service Desk English + Italian + French

Nowa
Link Group
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
IT support
active directory
TCP/IP
Nowa

Junior Operations Specialist in Customer Support (Hungarian)

Nowa
AirHelp
Kraków
English language (C1)
Shift work
Hungarian (C1)
Nowa

IT Customer Success Specialist (język niemiecki)

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Jelenia Góra
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
Nowa