Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
Szukamy specjalisty SEO, który nie tylko zna najnowsze algorytmy, ale rozumie siłę treści, struktur i danych.
W tej roli będziesz odpowiadać za organiczny wzrost widoczności trzech marek - Diabetyk24, Chłonne24 i Stomia24.
Specjalista / Specjalistka SEO
Szukamy osoby, która łączy w sobie kompetencje technologiczne z szerokim myśleniem o marketingu. Wierzymy, że dobry marketing cyfrowy łączy optymalizację keywordsów, czasów ładowania stron i architektury informacji, z szerokim myśleniem o tym jak zachowują się prawdziwi ludzie - a nie tylko roboty indeksujące nasze strony. Dlatego szukamy osoby która nie tylko czuje się “digital native”, ale też żyje marketingiem. Chcemy z Twoją pomocą sprawić, że nasze strony będą łatwiejsze do znalezienia dla klientów i dostarczą im więcej wartościowej wiedzy. Chociaż będziesz częścią zespołu, to Twoje stanowisko będzie dawało Ci dużą swobodę planowania własnej pracy i możliwość rozwoju w bardzo dynamicznie rosnącej firmie.
Strategia i planowanie:
- Współtworzenie i wdrażanie strategii SEO dla 3 brandów (Diabetyk24, Chłonne24, Stomia24)
- Szczegółowe rozpisywanie content planu i koordynacja jego realizacji z wewnętrznymi i zewnętrznymi zasobami firmy
Analiza i optymalizacja:
- Współtworzenie wewnętrznych audytów naszych stron
- Koordynacja z działem webdev przeprowadzanej optymalizacji technicznej
- Optymalizacja SEO nowych treści powstających w naszych kanałach marketingowych
- Monitorowanie kondycji SEO – Google Search Console , integracji Google Analytics, Google Merchant Center
Content:
- Analiza istniejących treści (karty produktowe, wpisy blogowe, strony informacyjne, blog)
- Planowanie i nadzór nad tworzeniem wysokiej jakości treści zoptymalizowanych pod kątem SEO, we współpracy z copywriterami - tworzenie wytycznych i briefów (na bazie fraz i analizy konkurencji)
- Nadzór realizacji content planu SEO (współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zasobami firmy)
Monitoring i rozwój:
- Analiza ruchu organicznego i kluczowych fraz
- Analiza konkurencji
- Obsługa budżetu backlinkowego
- Minimum 3 lata doświadczenia w SEO. Bogate doświadczenie w e-commerce i branży medycznej będzie dużym plusem.
- Świetna znajomość narzędzi ze środowiska Google
- Dobra znajomość przynajmniej jednego z typowych narzędzi do analizy SEO relewantnych na polskim rynku (semrush, ahrefs, surfer etc.)
- Wysoki poziom wiedzy o technicznych aspektach SEO
- Umiejętność współpracy zarówno z wewnętrznymi interesariuszami w firmie, jak i zewnętrznymi dostawcami
- Myślenie analitycznie, bez gubienia się w szczegółach:)
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B.
- Pracę w firmie, której misją jest poprawianie jakości życia osób chorych na cukrzycę.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach oraz prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
- Elastyczny czas pracy.
- Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
- Samodzielność w działaniu, rzetelne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych