Specjalista / Specjalistka ds. SEO
Nowa
Marketing

Specjalista / Specjalistka ds. SEO

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

SEO

myslenie analityczne

Mile widziane

SEMrush

Ahrefs

Surfer

Opis stanowiska

Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.

Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.

Szukamy specjalisty SEO, który nie tylko zna najnowsze algorytmy, ale rozumie siłę treści, struktur i danych.


W tej roli będziesz odpowiadać za organiczny wzrost widoczności trzech marek - Diabetyk24, Chłonne24 i Stomia24.

Specjalista / Specjalistka SEO


Szukamy osoby, która łączy w sobie kompetencje technologiczne z szerokim myśleniem o marketingu. Wierzymy, że dobry marketing cyfrowy łączy optymalizację keywordsów, czasów ładowania stron i architektury informacji, z szerokim myśleniem o tym jak zachowują się prawdziwi ludzie - a nie tylko roboty indeksujące nasze strony. Dlatego szukamy osoby która nie tylko czuje się “digital native”, ale też żyje marketingiem. Chcemy z Twoją pomocą sprawić, że nasze strony będą łatwiejsze do znalezienia dla klientów i dostarczą im więcej wartościowej wiedzy. Chociaż będziesz częścią zespołu, to Twoje stanowisko będzie dawało Ci dużą swobodę planowania własnej pracy i możliwość rozwoju w bardzo dynamicznie rosnącej firmie.


Czym się będziesz zajmować?

Strategia i planowanie:

  • Współtworzenie i wdrażanie strategii SEO dla 3 brandów (Diabetyk24, Chłonne24, Stomia24)
  • Szczegółowe rozpisywanie content planu i koordynacja jego realizacji z wewnętrznymi i zewnętrznymi zasobami firmy


Analiza i optymalizacja:

  • Współtworzenie wewnętrznych audytów naszych stron
  • Koordynacja z działem webdev przeprowadzanej optymalizacji technicznej
  • Optymalizacja SEO nowych treści powstających w naszych kanałach marketingowych
  • Monitorowanie kondycji SEO – Google Search Console , integracji Google Analytics, Google Merchant Center


Content:

  • Analiza istniejących treści (karty produktowe, wpisy blogowe, strony informacyjne, blog)
  • Planowanie i nadzór nad tworzeniem wysokiej jakości treści zoptymalizowanych pod kątem SEO, we współpracy z copywriterami - tworzenie wytycznych i briefów (na bazie fraz i analizy konkurencji)
  • Nadzór realizacji content planu SEO (współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zasobami firmy)


Monitoring i rozwój:

  • Analiza ruchu organicznego i kluczowych fraz
  • Analiza konkurencji
  • Obsługa budżetu backlinkowego



Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w SEO. Bogate doświadczenie w e-commerce i branży medycznej będzie dużym plusem. 
  • Świetna znajomość narzędzi ze środowiska Google
  • Dobra znajomość przynajmniej jednego z typowych narzędzi do analizy SEO relewantnych na polskim rynku (semrush, ahrefs, surfer etc.)
  • Wysoki poziom wiedzy o technicznych aspektach SEO
  • Umiejętność współpracy zarówno z wewnętrznymi interesariuszami w firmie, jak i zewnętrznymi dostawcami 
  • Myślenie analitycznie, bez gubienia się w szczegółach:)


Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B.
  • Pracę w firmie, której misją jest poprawianie jakości życia osób chorych na cukrzycę.
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach oraz prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
  • Elastyczny czas pracy.  
  • Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
  • Samodzielność w działaniu, rzetelne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych