Administrujesz systemem – konfigurujesz ustawienia, konta użytkowników, uprawnienia i dostępy.
Promujesz aktywne i efektywne korzystanie z platformy wśród pracowników.
Jesteś wsparciem dla użytkowników w zakresie obsługi platformy.
Zarządzasz szkoleniami i kursami w platformie e-learningowej.
Generujesz raporty poszkoleniowe.
Testujesz poprawki i usprawnienia platformy.
Współpracujesz z zespołem komunikacji oraz szkoleń.
Nasze wymagania:
Potrafisz administrować platformą szkoleniową w zakresie konfiguracji i zarządzania użytkownikami.
Sprawnie rozwiązujesz problemy techniczne.
Jesteś osobą komunikatywną i cierpliwą.
Jasno i klarowne tłumaczysz działanie systemu.
Umiejętnie priorytetyzujesz zadania i działasz proaktywnie.
Kreatywnie dostosowujesz platformę do potrzeb organizacji.
Interesujesz się nowinkami technologicznymi w obszarze e-learningu.
Mile widziane:
Znajomość i administracja platformy HCM Deck.
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełny etat.
Pracę stacjonarną lub hybrydową (4+1 lub 3+2) przy ul. Życzkowskiego 16 od poniedziałku do piątku.
Pakiet socjalny m.in: kartę MultiSport lub Medicover Sport, opiekę medyczną, możliwość grupowego ubezpieczenia, zniżki na badania laboratoryjne, kurs językowy online, możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych.