Dobre usługi powstają w sprawnych zespołach projektowych. Nasze składają się z reprezentantów różnorodnych specjalizacji, takich jak: technologie internetowe i mobilne, dietetyka, psychologia, projektowanie, UX, marketing, zarządzanie projektami.
Tworząc oraz dzieląc się naszymi internetowymi rozwiązaniami dietetycznymi oraz motywacyjnymi, zmieniamy nawyki wielu tysięcy ludzi i pomagamy dokonywać mądrych wyborów żywieniowych na kilku rynkach.
Aktualnie szukamy do działu marketingu:
Mobile Marketing Growth Hacker
Miejsce pracy: Poznań lub zdalna z regularnymi wizytami w biurze
Nie boisz się eksperymentować w zakresie szybkiego pozyskiwania użytkowników w nieszablonowy sposób? Nieustannie szukasz sposobu na zwiększenie retencji pozyskanych już klientów? Chcesz pracować nad produktami mobilnymi, których użytkownicy żyją w kilkudziesięciu krajach na całym świecie?
Dobrze się czujesz w marketingu sprzedażowym, a planowanie nowych eksperymentów sprawia Ci podobną satysfakcję, jak analiza otrzymanych wyników?
Podczas używania aplikacji mobilnych często robisz jej screenshoty i zapisujesz w katalogu inspiracje lub to-do.

Dobrze trafiłeś!
Zakres obowiązków:
Operacyjne:
- planowanie oraz przeprowadzanie eksperymentów różnicowych przy wykorzystaniu Google Play Console, Google Firebase (A/B, A/B/B’, A/B/C testing, remote config) oraz Google Optimize
- ocena wyników przeprowadzanych eksperymentów
- współpraca, optymalizacja i synchronizowanie działań growth z działami social media, email & automation marketing, ads, mobile development, ux, product design
- tworzenie dokumentacji dotyczącej stosowanych eksperymentów
- konfiguracja, planowanie oraz zarządzanie usługami Cloud Messaging i In-App Messaging
Taktyczne:
- analiza potrzeb oraz zachowań użytkowników aplikacji mobilnych
- proponowanie usprawnień usług
- wkład koncepcyjnych przy tworzeniu strategii wejścia na nowe rynki
- przekazywanie uwag w zakresie projektowanych usług
- wkład kreatywny w proces tworzenia kreacji reklamowych, onboardingu, konceptów bramek płatności, pakietów usług
- poszukiwanie niestandardowych obszarów powiększania bazy użytkowników lub wzrostu retencji
Jeżeli (wymagania):
- masz co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu growth hackingu
- dobrze znasz Google Firebase, Facebook Analytics, Google Analytics i Google Data Studio
- Potrafisz udokumentować swoje dotychczasowe rezultaty w działaniach growth hackingowych
- dobrze czujesz się w analityce, potrafisz łączyć dane z różnych źródeł i niestraszna Ci tabela przestawna w Excelu
- znasz na dobrym poziomie komunikacyjnym język angielski
- ważne - potrafisz pracować samodzielnie - nie czekasz na zadania, tylko wychodzisz z własnymi inicjatywami
- znasz podstawy oceny statystycznej w stopniu pozwalającym na samodzielną ocenę statystycznej istotności przeprowadzanych eksperymentów
Jeżeli (bardzo mile widziane):
- masz doświadczenie w branży mobile apps
- pracowałeś na usługach opartych na modelu subskrypcyjnym z darmowym okresem próbnym (trial)
- zdobyłeś doświadczenie w testowaniu gateway payment i/lub payment screen w branży mobile
- znasz Tableau w stopniu pozwalającym na swobodną wizualizację rezultatów swojej pracy
- nie straszne Ci Dynamic Links i Deep Links
Oferujemy:
- pracę przy międzynarodowych projektach, które są używane przez dziesiątki tysięcy osób na całym świecie i wywierają realny wpływ na ich życie
- możliwość wdrażania własnych pomysłów - jesteśmy zwinną firmą, szybko wdrażamy nowe rozwiązania
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
- firmowy catering
- ubezpieczenie grupowe
- kartę Multisport
- pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze w centrum Poznania (lub możliwość pracy zdalnej z regularnymi wizytami w biurze)
- więcej o tym, dlaczego warto pracować w DietLabs przeczytasz tutaj
-
last but not least - jeśli chcesz rozwijać się w obszarze marketingu w internecie, DietLabs jest idealnym miejscem. Nasza firma powiązana jest kapitałowo ze Sprawny.Marketing oraz MaxROY.com, dlatego masz nieograniczony dostęp do najnowszej wiedzy (szkolenia, konferencje, prenumerata Magazynu Sprawny.Marketing, wewnętrzna międzyfirmowa grupa dyskusyjna, międzyfirmowe spotkania i wymiana doświadczeń i pomysłów). Ścieżka szkoleń już na Ciebie czeka!