Jesteśmy firmą należącą do Grupy Żabka z ambitnym planem, który ma na celu rewolucjonizację rynku żywienia w Polsce. Nasze główne produkty to MasterLife CRM - najbardziej rozbudowany system do zarządzania cateringiem dietetycznym, oraz Dietly.pl – największy marketplace w Polsce, oferujący ponad 300 cateringów dietetycznych.
Twoje zadania:
- Proaktywna obsługa telefoniczna obecnych klientów indywidualnych, w celu zebrania feedbacku lub skorzystania z trwających promocji.
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz odbiorców Dietly drogą telefoniczną.
- Doradztwo w zakresie dopasowania diet pudełkowych – nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy!
Czego oczekujemy:
- Doświadczenia w call center oraz telefonicznej obsłudze klienta (połączenia wychodzące i przychodzące).
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej.
- Umiejętności organizacji własnej pracy.
- Dokładności, cierpliwości i pozytywnego nastawienia w kontakcie z klientami.
- Samodzielności i umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Co oferujemy:
- Proponujemy umowę zlecenie i wynagrodzenie o wysokości 4900 zł brutto / miesiąc + premie miesięczne w zależności od efektywności.
- Praca 8 godz. dziennie (możliwość pracy również w niepełnym wymiarze godzin), od pon. do pt. w godzinach np. 10:00 - 18:00, 11:00 - 19:00, 12:00 - 20:00 - w zależności od preferencji.
- Płatne dni wolne i offy na załatwienie sprawy w urzędzie czy u dentysty - staramy się być elastyczni i podchodzić do tematu życiowo. :)
- Benefity:
- Dofinansowanie do karty Multisport,
- Dofinansowanie do opieki medycznej LUXMED,
- i oczywiście zniżka na catering dietetyczny ;).
Jeśli szukasz pracy, która łączy wyzwania z elastycznością i daje możliwości rozwoju – aplikuj!