Kim jesteśmy?
Dietly.pl - w dużym uproszczeniu jest to takie pyszne.pl tylko, że dla cateringów dietetycznych. W bardzo dużym. Jeśli wczytasz się w to co robimy, to nagle okaże się, że jesteśmy jednym z największych graczy w branży foodtech w Polsce i mamy kilka solidnych filarów biznesowych. Poza samym marketplace mamy również dużą część biznesu zajmującą się B2B, sprzedażą oprogramowania do zarządzania cateringami, outsourcingiem usług np. logistycznych, czy działalność offline w retailu.
Jesteśmy też miejscem, gdzie zarówno krzywa wzrostu firmy jest bardziej stroma, niż w większości przedsiębiorstw w Polsce, co ostatnio przyznał nam Deloitte zamieszczając nas w TOP50 najszybciej rozwijających się firm w naszej części Europy. Ba, jesteśmy na tyle spoko firmą, że pakiet większościowy firmy od dwóch lat posiada Żabka Polska.
Szerszy kontekst Twojej roli:
Szukamy samodzielnej osoby, która będzie Project Managerem w naszej nowej i świetnie prosperującej usłudze dla klientów B2B. Zależy nam na wysokim i praktycznym rozumieniu usług marketingowych, rewelacyjnej komunikacji i mocnemu poczuciu "ownerowania" danego zadania. Jeśli szukasz firmy, która rozwija się w tempie 30-40% r/r, i ma produkt, który zawojował rynek, a pracuje nad kolejnymi, to jesteś w dobrym miejscu.
Twój zakres obowiązków:
- Koordynacja realizacji usług marketingowych, realizowanych na zlecenie klienta.
- Tworzenie planów, kalendarzy publikacji i strategii marketingowych dla klientów.
- Projektowa obsługa ok. 10 brandów w tym samym czasie -innymi słowy dowożenie założonych KPI marketingowo-reklamowych.
- Stały kontakt z klientami, minimum 1 call z każdym z klientów w tygodniu.
- Przeprowadzanie audytów stron internetowych, profili SM i kont reklamowych.
- Up Selling usług marketingowych (w ramach współpracy ze stałymi klientami) w ramach potrzeby klienta.
- Pośredniczenie w realizowaniu usług dodatkowych, utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami.
- Projektowe prowadzenie kampanii dla klientów i egzekwowanie sprzedanych usług przez Dział Handlowy.
- Osoba na tym stanowisku musi być zdolna do wsparcia Handlowca, podczas spotkania dot. sprzedaży i obsługi usług marketingowych, świadczonych przez Dział Kreatywny.
Nasze Wymagania:
- Co najmniej 3 lata doświadczenia najlepiej w środowisku agencyjnym, przy projektach z pogranicza e-commerce.
- Analizowanie wyników sprzedażowych brandu oraz współtworzenie strategii rozwoju projektu ze wskazaniem konkretnego kierunku działań.
- Znajomość e-commerce/marketingu w stopniu pozwalającym na dyskusję zawierającą zwroty "konwersja, wordpress, google analitics, SQL”.
- Słowo "samodzielność", to nie jest pusta pozycja w CV.
- Funkcje excela nie są Ci obce, a telefon to przedłużenie Twojej ręki. O e-mailach nawet nie wspominamy, bo jeśli będzie fuckup w środku nocy, to jesteś tą osobą, która po prostu go rozwiąże przed poranną odprawą.
- Ludzie muszą lubić Ciebie i vice versa, a Ty dodatkowo wiesz jak z nimi rozmawiać/ współpracować i koordynować ich pracę - asertywność i konstruktywny feedback mile widziane. 🙂
To oferujemy:
- Współpracę na zasadach B2B
- Wynagrodzenie 8 000 - 9 000 k. netto (+ vat) + premie
- Miejsce pracy do wyboru: stacjonarnie (petfriendly biuro w centrum Wrzeszcza) / hybrydowo / zdalnie
- Ciekawy i nowatorski projekt pod skrzydłami - Twoje doświadczenie, umiejętności i pomysły idą na równi z naszymi potrzebami i zamierzonymi do osiągnięcia celami. Pełna synergia
- Brak dresscodu, przyjazną atmosferę w pracy i poza nią, podczas mniejszych i większych integracji :)