Analityk (UX, CRO, e-commerce)
Nowa
Marketing

Analityk (UX, CRO, e-commerce)

8 000 - 11 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 11 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

Google Analytics

analiza

Wyciąganie wniosków

Mile widziane

e-commerce

CRO

badania UX/CRO

UX/UI

Testy A/B

Google Tag Manager

MS Clarity

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Szukamy analityka internetowego, który ma doświadczenie w przeprowadzaniu badań ilościowych w Google Analytics 4, potrafi znajdować realne problemy z UX/konwersją i szanse na wzrost oraz wyciągać odpowiednie wnioski - tak, żeby nasi Klienci podejmowali decyzje na podstawie danych. A tym samym - będzie przyczyniać się do wzrostu ich (i naszego) biznesu.


Jeżeli jesteś taką osobą i rozumiesz to podejście – śmiało czytaj dalej :)


Kim jesteśmy?

Digispot to szybko rozwijająca się agencja CRO/UX. Optymalizujemy konwersję i UX w sklepach internetowych (i nie tylko), dzięki czemu nasi Klienci: 

🟢 skuteczniej zamieniają odwiedzających w kupujących,

🟢 podejmują decyzje na podstawie danych, nie intuicji,

🟢 podnoszą sprzedaż bez wydawania więcej na reklamy.


Jak to robimy? 

1. analizujmy GDZIE i DLACZEGO sklep internetowy Klienta traci pieniądze i znajdujemy potencjalne problemy z konwersją,

2. projektujemy rozwiązania tych problemów,

3. testujemy te rozwiązania i weryfikujemy, czy realnie zwiększają sprzedaż,

4. wdrażamy zmiany i stale znajdujemy coraz lepsze wersje sklepów naszych Klientów.


Pozą optymalizacją już istniejących stron internetowych, projektujemy też UX/UI nowych stron i innych produktów cyfrowych. Pracujemy zarówno z większymi biznesami (e-commerce’y powyżej 50 tys. transakcji miesięcznie), jak i mniejszymi (lokalne szkoły językowe).


Więcej o tym co i jak robimy możesz dowiedzieć się z LinkedIn’a Adriana, jednego z naszych współzałożycieli: https://www.linkedin.com/in/adrian-jaskulski/, naszej strony https://digispot.pl/ lub podcastu https://www.youtube.com/watch?v=zbVEPcKAuuQ&t=144s


Co będziesz robić?

  • analizować dane ilościowe z GA4 (i innych źródeł),

  • odpowiadać na pytania: Gdzie? Dlaczego? Jak to poprawić?,

  • generować insighty w kontekście UX/CRO/e-commerce,

  • generować pomysły, jak usprawnić strony internetowe naszych Klientów

  • współpracować z UX Researcherami, designerami i developerami,

  • komunikować wyniki swojej pracy w jasny i zrozumiały sposób,

  • (opcjonalnie) konfigurować GA4 / GTM,

  • przede wszystkim: dostarczać wartość naszym Klientom.


Oto, czego oczekujemy:

  • Pasja, realna zajawka tematem analityki / UX / CRO i zaangażowanie (warunek konieczny - szukamy pasjonata_tki, który_a chce się rozwijać)

  • Min. 2-letnie doświadczenie w zakresie analityki internetowej / UX / CRO

  • Bardzo dobra znajomość Google Analytics 4 (raporty, eksploracje, zdarzenia),

  • Doświadczenie w analizie danych ilościowych (szczególnie w kontekście UX i konwersji),

  • Umiejętność formułowania wniosków i rekomendacji,

  • Świadomość, że Twoją rolą jest dostarczanie wartości, nie tylko liczb,

  • Skrupulatność, dokładność, uważność na szczegóły,

  • Komunikatywność – chcesz (i potrafisz) przekładać dane na język ludzi.

  • Umiejętność pracy przy kilku projektach jednocześnie

  • Umiejętność analizowania obecnej sytuacji, stawiania diagnozy, wyciągania wniosków, dostrzegania problemów i rozwiązywania ich

  • Staranność, skrupulatność, dbanie o szczegóły. Jakość projektów, które dostarczamy Klientom to podstawa. 

  • Bycie kumatym - wyznajemy zasadę, że wszystkie braki da się szybko nadrobić, jeśli umiesz łączyć kropki i masz zapał :) 


Otrzymasz dodatkowe punkty, jeśli spełniasz któryś z tych punktów:

  • Potrafisz samodzielnie konfigurować GA4, GTM

  • Masz duże doświadczenie w analizach e-commerce (np. segmentacja użytkowników, koszyki, ścieżki),

  • Znasz Hotjar/Clarity i umiesz łączyć dane ilościowe z jakościowymi,

  • Umiesz korzystać z BigQuery, Looker Studio, SQL (mile widziane, nie wymagane),

  • Pracowałeś/aś z zespołami UX lub CRO.


Dlaczego warto z nami pracować?

  • Oferujemy wynagrodzenie realnie rosnące wraz z Twoimi kompetencjami i rozwojem firmy

  • Wszyscy pracujemy zdalnie, w swobodnej i luźnej atmosferze

  • Elastyczny start pracy - między 7:00 a 10:00

  • Jesteśmy szczerzy i lubimy jak jesteś szczery_a wobec nas - możesz nam mówić to co czujesz/uważasz - nie obrazimy się i nie będziemy krzyczeć :)

  • Twoje obserwacje i pomysły mają dla nas znaczenie :)

  • Zawsze Cię wysłuchamy i postaramy się rozwiązać Twoje problemy - nasi pracownicy Ci to potwierdzą :) 

  • Twoja praca będzie miała realny wpływ na wzrost sprzedaży naszych klientów, a także zysków naszej firmy

  • Otrzymasz dostęp do kursów i materiałów, które pomogą Ci się rozwijać (m.in. CXL)


Zresztą, co tutaj będziemy się rozwodzić, zobacz sam/a opinię Mateusza o pracy w Digispot: https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,24054168?review=a97061c0-0a39-4895-b7dd-bc49bcaf5036


Zainteresowany/a?

  1. Prześlij nam swoje CV.

  2. Jeśli w załączeniu/wiadomości do zgłoszenia wyślesz nam coś ekstra - znacząco zwiększasz swoje szanse. Lubimy ludzi, którzy są zaangażowani i mocno przykładają się do tego co robią. Z doświadczenia wiemy, że osoby, które już na tym etapie wykazały się zaangażowaniem, lepiej pasowały do Digispot niż pozostali. Co możesz dodać? Może to być Twoje portfolio/case study projektu, w którym brałeś_łaś udział i opisem jaką wartość do niego wniosłeś_łaś. Może to być krótki opis skąd czerpiesz wiedzę o analityce/UX/CRO lub jaka jest Twoja ulubiona książka o szeroko pojętych analizach (i dlaczego).

  3. Jeśli nas do siebie przekonasz - odezwiemy się do Ciebie i umówimy się na rozmowę :) 

8 000 - 11 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B