Szukamy analityka internetowego, który ma doświadczenie w przeprowadzaniu badań ilościowych w Google Analytics 4, potrafi znajdować realne problemy z UX/konwersją i szanse na wzrost oraz wyciągać odpowiednie wnioski - tak, żeby nasi Klienci podejmowali decyzje na podstawie danych. A tym samym - będzie przyczyniać się do wzrostu ich (i naszego) biznesu.
Jeżeli jesteś taką osobą i rozumiesz to podejście – śmiało czytaj dalej :)
Kim jesteśmy?
Digispot to szybko rozwijająca się agencja CRO/UX. Optymalizujemy konwersję i UX w sklepach internetowych (i nie tylko), dzięki czemu nasi Klienci:
🟢 skuteczniej zamieniają odwiedzających w kupujących,
🟢 podejmują decyzje na podstawie danych, nie intuicji,
🟢 podnoszą sprzedaż bez wydawania więcej na reklamy.
Jak to robimy?
1. analizujmy GDZIE i DLACZEGO sklep internetowy Klienta traci pieniądze i znajdujemy potencjalne problemy z konwersją,
2. projektujemy rozwiązania tych problemów,
3. testujemy te rozwiązania i weryfikujemy, czy realnie zwiększają sprzedaż,
4. wdrażamy zmiany i stale znajdujemy coraz lepsze wersje sklepów naszych Klientów.
Pozą optymalizacją już istniejących stron internetowych, projektujemy też UX/UI nowych stron i innych produktów cyfrowych. Pracujemy zarówno z większymi biznesami (e-commerce’y powyżej 50 tys. transakcji miesięcznie), jak i mniejszymi (lokalne szkoły językowe).
Więcej o tym co i jak robimy możesz dowiedzieć się z LinkedIn’a Adriana, jednego z naszych współzałożycieli: https://www.linkedin.com/in/adrian-jaskulski/, naszej strony https://digispot.pl/ lub podcastu https://www.youtube.com/watch?v=zbVEPcKAuuQ&t=144s.
Co będziesz robić?
analizować dane ilościowe z GA4 (i innych źródeł),
odpowiadać na pytania: Gdzie? Dlaczego? Jak to poprawić?,
generować insighty w kontekście UX/CRO/e-commerce,
generować pomysły, jak usprawnić strony internetowe naszych Klientów
współpracować z UX Researcherami, designerami i developerami,
komunikować wyniki swojej pracy w jasny i zrozumiały sposób,
(opcjonalnie) konfigurować GA4 / GTM,
przede wszystkim: dostarczać wartość naszym Klientom.
Oto, czego oczekujemy:
Pasja, realna zajawka tematem analityki / UX / CRO i zaangażowanie (warunek konieczny - szukamy pasjonata_tki, który_a chce się rozwijać)
Min. 2-letnie doświadczenie w zakresie analityki internetowej / UX / CRO
Bardzo dobra znajomość Google Analytics 4 (raporty, eksploracje, zdarzenia),
Doświadczenie w analizie danych ilościowych (szczególnie w kontekście UX i konwersji),
Umiejętność formułowania wniosków i rekomendacji,
Świadomość, że Twoją rolą jest dostarczanie wartości, nie tylko liczb,
Skrupulatność, dokładność, uważność na szczegóły,
Komunikatywność – chcesz (i potrafisz) przekładać dane na język ludzi.
Umiejętność pracy przy kilku projektach jednocześnie
Umiejętność analizowania obecnej sytuacji, stawiania diagnozy, wyciągania wniosków, dostrzegania problemów i rozwiązywania ich
Staranność, skrupulatność, dbanie o szczegóły. Jakość projektów, które dostarczamy Klientom to podstawa.
Bycie kumatym - wyznajemy zasadę, że wszystkie braki da się szybko nadrobić, jeśli umiesz łączyć kropki i masz zapał :)
Otrzymasz dodatkowe punkty, jeśli spełniasz któryś z tych punktów:
Potrafisz samodzielnie konfigurować GA4, GTM
Masz duże doświadczenie w analizach e-commerce (np. segmentacja użytkowników, koszyki, ścieżki),
Znasz Hotjar/Clarity i umiesz łączyć dane ilościowe z jakościowymi,
Umiesz korzystać z BigQuery, Looker Studio, SQL (mile widziane, nie wymagane),
Pracowałeś/aś z zespołami UX lub CRO.
Dlaczego warto z nami pracować?
Oferujemy wynagrodzenie realnie rosnące wraz z Twoimi kompetencjami i rozwojem firmy
Wszyscy pracujemy zdalnie, w swobodnej i luźnej atmosferze
Elastyczny start pracy - między 7:00 a 10:00
Jesteśmy szczerzy i lubimy jak jesteś szczery_a wobec nas - możesz nam mówić to co czujesz/uważasz - nie obrazimy się i nie będziemy krzyczeć :)
Twoje obserwacje i pomysły mają dla nas znaczenie :)
Zawsze Cię wysłuchamy i postaramy się rozwiązać Twoje problemy - nasi pracownicy Ci to potwierdzą :)
Twoja praca będzie miała realny wpływ na wzrost sprzedaży naszych klientów, a także zysków naszej firmy
Otrzymasz dostęp do kursów i materiałów, które pomogą Ci się rozwijać (m.in. CXL)
Zresztą, co tutaj będziemy się rozwodzić, zobacz sam/a opinię Mateusza o pracy w Digispot: https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,24054168?review=a97061c0-0a39-4895-b7dd-bc49bcaf5036
Zainteresowany/a?
Prześlij nam swoje CV.
Jeśli w załączeniu/wiadomości do zgłoszenia wyślesz nam coś ekstra - znacząco zwiększasz swoje szanse. Lubimy ludzi, którzy są zaangażowani i mocno przykładają się do tego co robią. Z doświadczenia wiemy, że osoby, które już na tym etapie wykazały się zaangażowaniem, lepiej pasowały do Digispot niż pozostali. Co możesz dodać? Może to być Twoje portfolio/case study projektu, w którym brałeś_łaś udział i opisem jaką wartość do niego wniosłeś_łaś. Może to być krótki opis skąd czerpiesz wiedzę o analityce/UX/CRO lub jaka jest Twoja ulubiona książka o szeroko pojętych analizach (i dlaczego).
Jeśli nas do siebie przekonasz - odezwiemy się do Ciebie i umówimy się na rozmowę :)
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty