Szukamy osoby, która będzie skutecznie generować wartościowe leady, dobrze czuję się w kontakcie z ludźmi, ma podejście proklienckie i przyczyni się do rozwoju naszego biznesu.
Jeśli czujesz, że to coś dla Ciebie, masz głowę pełną pomysłów i wiesz, jak działać z leadami, to koniecznie czytaj dalej! 😊
Digispot to szybko rozwijająca się agencja CRO/UX. Optymalizujemy konwersję i UX w sklepach internetowych (i nie tylko), dzięki czemu nasi Klienci:
🟢 skuteczniej zamieniają odwiedzających w kupujących,
🟢 podejmują decyzje na podstawie danych, nie intuicji,
🟢 podnoszą sprzedaż bez wydawania więcej na reklamy.
Pozą optymalizacją już istniejących stron internetowych, projektujemy też UX/UI nowych stron i innych produktów cyfrowych. Pracujemy zarówno z większymi biznesami (e-commerce’y powyżej 50 tys. transakcji miesięcznie), jak i mniejszymi (lokalne szkoły językowe).
Swoją wiedzą dzieliliśmy się m.in. w:
📌 Marketer+
📌 E-commerce w Praktyce
📌 Digital Now! Magazine
Więcej o tym co i jak robimy możesz dowiedzieć się z LinkedIn’a Adriana, jednego z naszych współzałożycieli: https://www.linkedin.com/in/adrian-jaskulski/, naszej strony https://digispot.pl/ lub podcastu https://www.youtube.com/watch?v=zbVEPcKAuuQ&t=144s.
- usprawniać procesy lead generation, które skutecznie pozyskują wartościowych potencjalnych klientów
- generować pomysły na usprawnienie strategii lead generation oraz procesów sprzedażowych
- przeprowadzać research w celu identyfikacji nowych potencjalnych leadów i ich kwalifikacji
- pracować w CRM-ie: zarządzać leadami, śledzić postępy i raportować wyniki
- wspierać zespół sprzedażowy, dostarczając wyselekcjonowane leady o wysokim potencjale
- analizować dane i raporty w celu optymalizacji działań i zwiększenia efektywności procesów lead generation
- współpracować z zespołem CRO w celu dostarczania wartościowych insightów
- współpracować bezpośrednio ze współwłaścicielem firmy, Michałem
- przede wszystkim dostarczać wartość poprzez pozyskiwanie i kwalifikację wysokiej jakości leadów.
- Pasja i zaangażowanie – szukamy osoby, która jest zajawkowiczem i będzie chciała rozwijać się w sprzedaży.
- Umiejętność prowadzenia researchu – potrafisz znajdować wartościowe informacje o potencjalnych klientach.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne – zarówno w kontakcie z zespołem, jak i w budowaniu relacji z potencjalnymi klientami.
- Podejście proklienckie – rozumiesz potrzeby klientów i potrafisz dostarczyć im wartość, budując trwałe relacje.
- Staranność i skrupulatność – dbasz o szczegóły w każdym etapie pracy, od researchu po raportowanie wyników.
- Zapał i otwartość na rozwój – wierzymy, że każdy brak można nadrobić, jeśli masz zapał i potrafisz łączyć kropki ;)
- Min. roczne doświadczenie w pracy związanej z lead generation, sprzedażą lub obsługą klienta
- Doświadczenie w pracy w agencji e-commerce/UX
- Doświadczenie w pracy agencyjnej z klientami
- Dobra znajomość CRM Pipedrive – umiesz efektywnie zarządzać procesem lead generation i organizować dane o klientach.
- Oferujemy wynagrodzenie realnie rosnące wraz z Twoimi kompetencjami i rozwojem firmy
- Wszyscy pracujemy zdalnie, w swobodnej i luźnej atmosferze
- Jesteśmy szczerzy i lubimy jak jesteś szczery_a wobec nas - możesz nam mówić to co czujesz/uważasz - nie obrazimy się i nie będziemy krzyczeć :)
- Twoje obserwacje i pomysły mają dla nas znaczenie :)
- Zawsze Cię wysłuchamy i postaramy się rozwiązać Twoje problemy - nasi pracownicy Ci to potwierdzą :)
- Twoja praca będzie miała realny wpływ na wzrost sprzedaży naszych klientów, a także zysków naszej firmy
- Otrzymasz dostęp do kursów i materiałów, które pomogą Ci się rozwijać (m.in. CXL)
Zresztą, co tutaj będziemy się rozwodzić, zobacz sam/a opinię Mateusza o pracy w Digispot: https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,24054168?review=a97061c0-0a39-4895-b7dd-bc49bcaf5036
- Prześlij nam swoje CV.
- Jeśli w wiadomości do zgłoszenia wyślesz nam coś ekstra - będziesz o 2 kroki przed pozostałymi Kandydatami. Może to być case study z projektu, w którym brałeś_łaś udział i opisem jaką wartość do niego wniosłeś_łaś. Może to być krótki opis skąd czerpiesz wiedzę o sprzedaży i prospectingu lub jaka jest Twoja ulubiona książka o szeroko pojętej sprzedaży i dlaczego (mogą to być książki z gałęzi psychologii/marketingu/biznesu).
- Jeśli nas do siebie przekonasz - odezwiemy się do Ciebie i umówimy się na rozmowę :)