Szukamy specjalisty UX Research, który wniesie realną wartość do biznesów naszych Klientów dzięki przeprowadzanym badaniom. Twoim głównym celem będzie analiza zachowań użytkowników, identyfikacja problemów oraz rekomendowanie rozwiązań opartych na danych, co przyczyni się do wzrostu sprzedaży i poprawy UX/konwersji.
Jeżeli rozumiesz to podejście i masz odpowiednie kompetencje – czytaj dalej :)
Digispot to szybko rozwijająca się agencja CRO/UX. Pomagamy firmom skuteczniej zamieniać odwiedzających w kupujących, podejmować decyzje na podstawie danych i podnosić sprzedaż bez konieczności zwiększania budżetów na reklamy.
Jak to robimy?
- Analizujemy, gdzie i dlaczego Klienci tracą pieniądze na swoich stronach.
- Projektujemy rozwiązania tych problemów.
- Testujemy, czy faktycznie poprawiają wyniki.
- Wdrażamy skuteczne zmiany i stale optymalizujemy strony naszych Klientów.
Więcej o tym, co i jak robimy, możesz dowiedzieć się z:
- Przeprowadzać badania UX, w tym testy użytkowników, wywiady, analizy heurystyczne i audyty CRO.
- Analizować zachowania użytkowników i identyfikować problemy i szanse na wzrost.
- Generować rekomendacje oparte na badaniach i analizach.
- Pracować bezpośrednio z Klientami, prezentować wnioski i doradzać w zakresie poprawy UX.
- Zarządzać projektami badawczymi i wdrażać zmiany wspólnie z zespołem.
- Współpracować z analitykami, designerami i developerami, aby optymalizować strony internetowe naszych Klientów.
- Dostarczać wartość naszym Klientom, pomagając im osiągać lepsze wyniki biznesowe dzięki badaniom UX.
- Pasja, realna zajawka tematem UX Research i zaangażowanie (szukamy pasjonata_tki, który_a chce się rozwijać).
- Min. 2-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu badań UX.
- Przeprowadzenie dziesiątek testów użytkowników i badań jakościowych.
- Znajomość metodologii badań UX (User Testing, wywiady, analiza heurystyczna, audyty UX).
- Doświadczenie w pracy z Klientem i umiejętność jasnego przekazywania wyników badań.
- Umiejętność zarządzania projektami badawczymi.
- Doświadczenie w pracy w e-commerce.
- Bycie kumatym - wyznajemy zasadę, że wszystkie braki da się szybko nadrobić, jeśli umiesz łączyć kropki i masz zapał :)
- Doświadczenie w analizach ilościowych w e-commerce.
- Znajomość Google Analytics 4.
- Doświadczenie w pracy z narzędziami takimi jak Hotjar lub Clarity.
- Oferujemy wynagrodzenie realnie rosnące wraz z Twoimi kompetencjami i rozwojem firmy.
- 20 dni urlopowych na umowie B2B.
- Elastyczny start pracy - między 7:00 a 10:00.
- Wszyscy pracujemy zdalnie, w swobodnej i luźnej atmosferze.
- Jesteśmy szczerzy i lubimy jak jesteś szczery_a wobec nas - możesz nam mówić to, co czujesz/uważasz - nie obrazimy się i nie będziemy krzyczeć :)
- Twoje obserwacje i pomysły mają dla nas znaczenie :)
- Zawsze Cię wysłuchamy i postaramy się rozwiązać Twoje problemy - nasi pracownicy Ci to potwierdzą :)
- Twoja praca będzie miała realny wpływ na poprawę UX i konwersji u naszych Klientów.
- Otrzymasz dostęp do kursów i materiałów, które pomogą Ci się rozwijać (m.in. CXL).
Zresztą, co tutaj będziemy się rozwodzić, zobacz sam/a opinię Mateusza o pracy w Digispot: https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,24054168?review=a97061c0-0a39-4895-b7dd-bc49bcaf5036
- Prześlij nam swoje CV.
- Jeśli w załączeniu/wiadomości do zgłoszenia wyślesz nam coś ekstra - znaczenie zwiększasz swoje szanse. Lubimy ludzi, którzy są zaangażowani i mocno przykładają się do tego co robią. Co możesz dodać? Może to być portfolio / case studies badań UX, które przeprowadzałeś/aś. Może to być krótki opis skąd czerpiesz wiedzę o szeroko pojętym UX lub jaka jest Twoja ulubiona książka o UX (i dlaczego).
- Jeśli nas do siebie przekonasz - odezwiemy się do Ciebie i umówimy się na rozmowę :)
Czekamy na Twoje zgłoszenie!