Do naszego działu Client Service poszukujemy do pracy hybrydowej Moderation Team Supervisora z doświadczeniem w obsłudze klienta w mediach społecznościowych.
Poszukujemy osoby, która:
- Pasjonuje się social mediami i dobrze zna platformy takie jak Facebook, Instagram, X, Youtube, LinkedIn, czy TikTok.
- Zna takie narzędzia jak: NapoleonCat, SoTrender, SentiOne, Brand24
- Posiada doświadczenie w moderowaniu treści i odpowiadaniu na komentarze oraz wiadomości prywatne.
- Posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Potrafi skutecznie dbać o relacje z klientami.
- Potrafi szybko reagować na zapytania i sytuacje kryzysowe.
- Jest zorganizowana i dokładna, z doskonałą umiejętnością pisania i lekkim piórem.
- Zarządzanie zespołem moderatorów dla klientów agencji - delegowanie zadań, rozliczanie i monitorowanie postępów w zespole.
- Monitorowanie aktywności na profilach social media i dbanie o pozytywny wizerunek firmy w sieci.
- Rozwiązywanie problemów i sytuacji kryzysowych.
- Raportowanie i analizowanie danych dotyczących moderacji treści i monitoringu sieci przy pomocy dostępnych narzędzi.
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
- dofinansowanie do firmowych obiadów w kantynie budynku Agora (po sąsiedzku) (https://www.facebook.com/StolowkaOnline)
- udział w projektach dla największych polskich i zagranicznych marek
- pracę w doświadczonym zespole i możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia zewnętrzne)
- pracę w modelu hybrydowym w przestronnym biurze na Mokotowie (3 dni z biura, 2 dni dowolnie)
- możliwość zabierania do pracy swoich czworonożnych przyjaciół (biuro dog friendly)
- partnerska atmosfera i brak dress codu
- firmowa lodówka zaopatrzona w coca-colę, ulubione słodycze, serki, owsianki, suszone i świeże owoce oraz jogurty 🙂
- pyszna i gorąca kawa oraz zestaw różnych rodzajów mleka (dla wegan i nie tylko 🙂)