Do naszego działu Client Service poszukujemy osoby na stanowisko Social Media Managera.
Jeśli:
- masz min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji digital;
- masz doświadczenie we współpracy z influencerami;
- potrafisz tworzyć content i znasz platformy SoMe (FB, IG, TikTok);
- potrafisz przygotować i zrealizować komunikację w social mediach zgodnie ze strategią komunikacji marki;
- potrafisz współpracować z działem graficznym;
- potrafisz tworzyć estetyczne treści do SoMe, z wykorzystaniem produktów klienta;
- potrafisz tworzyć harmonogramy publikacji i proste scenariusze do in house'owych sesji foto/video;
- sprawnie obsługujesz aplikację CapCut;
- możesz pochwalić się bardzo dobrą organizacją pracy;
- potrafisz analizować dane i wyciągać z nich wnioski;
- masz doświadczenie w branżach automotive i rozrywkowej (opcjonalnie),
to szukamy właśnie Ciebie!
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym;
- dofinansowanie do firmowych obiadów w kantynie budynku Agora (po sąsiedzku) (https://www.facebook.com/StolowkaOnline)
- udział w projektach dla największych polskich i zagranicznych marek;
- pracę w doświadczonym zespole i możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia zewnętrzne);
- pracę w modelu hybrydowym w przestronnym biurze na Mokotowie (3 dni z biura, 2 dni dowolnie);
- możliwość zabierania do pracy swoich czworonożnych przyjaciół (biuro dog friendly);
- partnerska atmosfera i brak dress codu;
- firmowa lodówka zaopatrzona w coca-colę, ulubione słodycze, serki, owsianki, suszone i świeże owoce oraz jogurty 🙂
- pyszna kawa oraz zestaw różnych rodzajów mleka (roślinnych i nie tylko 🙂)