W digitalk zamieniamy kliknięcia w złotówki. Jesteśmy rosnącą agencją digital, która pracuje z ponad setką klientów na kilkudziesięciu rynkach. Budujemy trwałe relacje z naszymi klientami i przygotowujemy reklamy, które sprzedają.
Planujemy, wdrażamy i optymalizujemy lejki marketingowe i sprzedażowe. Nasz zespół składa się z kilkudziesięciu doświadczonych marketerów, którzy czekają, by pomóc markom zarabiać więcej dzięki reklamie w każdym ekosystemie płatnym – Meta, Google, TikTok, LinkedIn, Pinterest, Instagram – jak również tworząc treści w social media czy content na blogi firmowe, strony internetowe, landing page’e.
W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko PPC Specialist, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie kampanii dla naszych klientów w takich systemach reklamowych jak Google i Meta oraz przynajmniej jednym z wybranych: LinkedIn/Pinterest/TikTok
Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?
- min. rocznego doświadczenia w pracy w agencji na podobnym stanowisku,
- umiejętności tworzenia kampanii reklamowych w takich systemach reklamowych jak Google Ads i Meta Ads
- znajomości aktualnych trendów reklamowych,
- umiejętności nawiązania i budowania relacji z klientami,
- wiedzy marketingowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty,
- oczekujemy znajomości analityki Meta oraz znajomości narzędzi GA4 i GTM
- dodatkowym atutem będzie znajomość innych systemów reklamowych takich jak Tik-Tok, Pinterest, Bing czy LinkedIn,
Jeśli znasz tylko jeden z tych systemów reklamowych (Google Ads i Meta Ads) - możesz złożyć do nas aplikację, chętnie Cię poznamy i porozmawiamy o współpracy. W digitalk zawsze znajdziemy miejsce dla fajnych ludzi :)
Co będzie należało do Twoich zadań?
- tworzenie planu działań reklamowych,
- konfiguracja kampanii reklamowych,
- bieżący kontakt i budowanie relacji z klientami,
- raportowanie wyników działań, rekomendowanie dalszych działań na prowadzonych projektach,
- współpraca z działem graficznym oraz zewnętrznymi partnerami nad materiałami promocyjnymi,
- współpraca nad tworzeniem lejków sprzedażowych dla klientów wraz z zespołem i ich analiza oraz optymalizacja.
- analizy efektywności kampanii na podstawie danych w GA4, Google Ads, Meta
Co doceniają Specjalistki i Specjaliści pracujący w digitalk?
- pracę całkowicie zdalną, w standardowym trybie biurowym (8-16),
- pracę w zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości,
- świetną atmosferę oraz sporą dozę poczucia humoru,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- prywatną opiekę medyczną Enel-Med,
- pakiet Multisport,
- pracę w zespołach projektowych,
- urlop menstruacyjny,
- dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji,
- możliwość tworzenia artykułów do branżowych czasopism i portali,
- możliwość prowadzenia zajęć na uczelniach wyższych, z którymi współpracuje digitalk,
- wewnętrzne dedykowane szkolenia,
- ścieżki rozwojowe dostosowane indywidualnie do kompetencji oraz predyspozycji.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
- Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności.
- Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem i HR Specialist.
- Jeśli wszystko dobrze pójdzie – w co wierzymy! – zaczynamy współpracę.