Digitex to ceniony producent zintegrowanych systemów ostrzegania ludności. Od wielu lat cieszymy się pozycją lidera na rynku w Polsce oraz w centralnej i we wschodniej Europie. Nasze innowacyjne rozwiązania to efekt ponad trzydziestoletniego doświadczenia. Dzięki niemu urządzenia marki Digitex działają w 20 krajach, na czterech różnych kontynentach. Projektujemy rozwiązania z myślą o zrównoważonym rozwoju, na przykład systemy alarmowe zasilane energią słoneczną. Nasze produkty powstają w odpowiedzi na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa ludności oraz zgodnie z naszą misją – „Tworzymy bezpieczny świat”. Oferta marki Digitex umożliwia kompleksowe zaopatrzenie służb publicznych (Straży Pożarnej, Zarządzania Kryzysowego, Policji, Pogotowia Ratunkowego, Straży Miejskiej), a także sektora przemysłowego i wojskowego.
Obecnie rozbudowujemy Dział Eksportu i szukamy wykwalifikowanej oraz zmotywowanej osoby na stanowisko handlowca. Jeśli chcesz razem z nami tworzyć bezpieczniejszy świat, ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie.
Zakres obowiązków:
- poszukiwanie nowych partnerów handlowych (dystrybutorów) za granicą, głównie w krajach Unii Europejskiej (na zachodzie i południu) oraz w północnej Afryce,
- promowanie marki wśród klientów końcowych (spotkania, targi),
- negocjacje i dostosowywanie ofert do potrzeb klientów,
- współtworzenie planów sprzedażowych dla konkretnego rynku oraz ich realizacja,
- utrzymywanie długoterminowych relacji z partnerami biznesowymi,
- monitorowanie rynku i analiza potrzeb klienta,
- sporządzanie raportów na potrzeby działu oraz Zarządu,
- ścisła współpraca z innymi działami firmy, aby zapewnić najwyższy poziom usług.
Wymagania:
- min. dwuletnie doświadczenie w sprzedaży B2B i B2G w:
- branży technologicznej, najlepiej w sektorze publicznym lub technologicznym,
- w firmach producentów dźwiękowych systemów ostrzegania DSO, PA (public address),
- firmach IT produkujących, sprzedających lub wdrażających systemy IT lub automatyki dla przemysłu ciężkiego (np. wydobywczego, petrochemicznego), straży pożarnej,
- firmach tworzących systemy ICT związane z ochroną środowiska, kryzysem klimatycznym,
- ogólna znajomość procedur przetargowych,
- znajomość języków obcych – języka angielskiego na poziomie C1/C2, mile widziana znajomość dodatkowych języków obcych (niemieckiego, francuskiego, rosyjskiego, ukraińskiego),
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- umiejętności miękkie pozwalające dobrze odnaleźć się w międzynarodowym środowisku i w negocjacjach międzykulturowych,
- prawo jazdy kat. B,
- gotowość do podróży służbowych.
Co oferujemy:
- możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym,
- praca w zgranym i profesjonalnym zespole, który ma wspólny cel,
- koleżeńską atmosferę w firmie,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- prywatną opiekę medyczną,
- szkolenia i rozwój,
- adekwatne wynagrodzenie,
- proces wdrażania na stanowisko,
- benefity (karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku, świadczenia świąteczne),
- przyjazne i dobrze skomunikowane miejsce pracy (przy stacji SKM Sopot Wyścigi),
- możliwość przystąpienia do pracy od zaraz.