Service Desk Analyst z j. niemieckim
Obsługa klienta

Service Desk Analyst z j. niemieckim

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?

  • Obsługą i wsparciem międzynarodowych, prestiżowych klientów
  • Analizowaniem i przekazywaniem zgłaszanych problemów do drugiej linii
  • Codzienną komunikacją w języku niemieckim i angielskim
  • Kontaktem telefonicznym oraz mailowym

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, proaktywnej postawy i zaangażowania
  • Zainteresowania bądź chęci rozwoju w branży IT
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi Klienta

CO OFERUJEMY?

  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
  • Możliwość rozwoju w obszarze IT i awansu w międzynarodowej organizacji
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
  • Możliwość rozwoju i awansu w międzynarodowej organizacji
  • Dzień urlopu z okazji urodzin
  • Dogodną lokalizację oraz nowoczesne biuro w Centrum Poznania
  • Godziny pracy dopasowane do Ciebie
  • Pakiet relokacyjny