CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
- Obsługą i wsparciem międzynarodowych, prestiżowych klientów
- Analizowaniem i przekazywaniem zgłaszanych problemów do drugiej linii
- Codzienną komunikacją w języku niemieckim i angielskim
- Kontaktem telefonicznym oraz mailowym
CZEGO OCZEKUJEMY?
- Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, proaktywnej postawy i zaangażowania
- Zainteresowania bądź chęci rozwoju w branży IT
- Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi Klienta
CO OFERUJEMY?
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
- Możliwość rozwoju w obszarze IT i awansu w międzynarodowej organizacji
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
- Możliwość rozwoju i awansu w międzynarodowej organizacji
- Dzień urlopu z okazji urodzin
- Dogodną lokalizację oraz nowoczesne biuro w Centrum Poznania
- Godziny pracy dopasowane do Ciebie
- Pakiet relokacyjny