💡 Główne zadania na stanowisku Specjalisty ds. techniczno-handlowych to:
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami (w tym wizyty w zakładach Klientów)
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Współpraca z producentami oferowanych urządzeń
- Współpraca z Działem Serwisu
➡️ Warunki współpracy:
- Umowa o pracę - pierwsza umowa na 3 miesiące, kolejna na czas nieokreślony
- Wymiar czasu pracy – cały etat
- Czas pracy – 8 godzin między godziną 7:00 – 16:00
- Wynagrodzenie – 4000 PLN -5300 PLN brutto
- Główne miejsce pracy: Wrocław, ul. Morelowskiego 24
✅ Od Kandydatów/Kandydatek oczekujemy:
- Doświadczenia w sprzedaży B2B (minimum 1 rok)
- Wyższego wykształcenia, preferowany profil techniczny
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, poziom minimum B2
- Biegłości w posługiwaniu się pakietem oprogramowania MS Office (mile widziana również znajomość programów klasy AutoCAD)
- Posiadania prawa jazdy kategorii B
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Dobrej organizacji pracy własnej (dokładności i systematyczności).
🎯 Nasza oferta:
- Możliwość realizacji ciekawych projektów dla liderów w swoich branżach
- Praca w niewielkim zespole
- Karta Multisport
- Nieformalna atmosfera pracy
- Dofinansowanie do okularów
- Brak dress code’u
- Parking dla pracowników
- Ubezpieczenie grupowe (z podstawowym pakietem medycznym)
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez partnerów zagranicznych.
📞 Proces rekrutacji:
- Pierwszy etap to analiza aplikacji – jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania spodziewaj się z naszej strony kontaktu telefoniczny, mającego na celu potwierdzić Twój zainteresowanie pracą u nas oraz aktualnością Twojej oferty
- Drugi etap to przeprowadzona zdalnie rozmowa rekrutacyjna
- Trzeci i ostatni etap rekrutacji to spotkanie bezpośrednie w siedzibie naszej firmy z jej właścicielem i Prezesem Zarządu
Po każdym z etapów rekrutacji otrzymujesz od nas informację zwrotną na temat dalszego procesu.