Specjalista ds. social mediów
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ul. Krakowska 28; 50 - 425 Wrocław
wykonująca zadania zarządcy dróg wojewódzkich i infrastruktury kolejowej na obszarze Województwa Dolnośląskiego ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Specjalista ds. social mediów
(umowa o pracę)
Kandydat musi spełniać następujące wymagania:
wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie nauk społecznych lub humanistycznych,
minimum 3 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego, w przypadku wykształcenia wyższego staż nie jest wymagany,
prawo jazdy kat. B.,
umiejętność obsługi komputera w tym pakiet MS Office,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
wymagania dodatkowe:
bardzo dobra znajomość platform społecznych (Facebook, Instagram itp.),
umiejętność planowania, prowadzenia i optymalizacji kampanii płatnych w Meta Ads (Facebook/ Instagram),
doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji i wdrażaniu planów publikacji,
lekkie pióro i umiejętność pisania angażujących treści,
znajomość aktualnych trendów, formatów i algorytmów platform,
podstawowa znajomość narzędzi graficznych i montażowych (Canva, Photoshop, CapCut, InShot),
umiejętność pracy z kamerą – zarówno za, jak i przed obiektywem,
kreatywność, samodzielność, terminowość i dobra organizacja pracy.
Do zakresu zadań na stanowisku należy m.in.:
tworzenie i realizacja strategii komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram),
planowanie, tworzenie i publikacja angażujących treści – postów, rolek, storiers, relacji,
przygotowywanie harmonogramów publikacji i dbanie o spójny wizerunek jednostki,
monitoring trendów i reagowanie na bieżące wydarzenia w social mediach,
montaż krótkich materiałów wideo (Reels),
tworzenie prostych grafik i animacji (Canva, Photoshop),
współpraca z biurem prasowym UMWD,
analiza efektywności działań (zasięgi, zaangażowanie) i przygotowywanie raportów.
Warunki pracy na stanowisku:
praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie,
częstotliwość wyjazdów służbowych: średnia, głównie po obszarze województwa dolnośląskiego.
Miejsce pracy: DSDiK we Wrocławiu, ul. Krakowska 28.
Wymagane dokumenty:
List motywacyjny.
CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
Kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
Kopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy/doświadczenie zawodowe.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, udostępnionych w złożonej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku osób chcących skorzystać z przysługującego uprawnienia.
Informacja dot. stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
Oferty pisemne zawierające list motywacyjny, CV wraz z wymaganymi dokumentami należy składać osobiście w terminie do dnia 31.12.2025 r. do godziny 15:00
Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji innych niż określone w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nie będą podlegały ocenie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.
Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze, nie będą rozpatrywane.
Zastrzega się prawo unieważnienia naboru, bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.
Specjalista ds. social mediów
Specjalista ds. social mediów